Šití začátečníci-problémy :D

137
23.10.14 15:10

Šití začátečníci-problémy :D

Ahoj švadlenky. Která dobrá duše mi poradí? Jsem totální začátečník toužící se naučit šít. Koupila jsem si šicí stroj Lucznik Milena419,ale mám problém-jehla se mi pořád láme o spodní člunek, prosím vás holky nevíte co s tím? Podle obrázku mám vše dobře zasunuto tak nevím kde je chyba :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5730
23.10.14 15:13

@victorka8 Nešiješ silnou látku tenkou jehlou? Nebo s ní nenarážíš při šití o špendlíky? Většinou se to stává, když se jehla prohne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25182
23.10.14 15:23

Je jehla správně nasazená? Zkus jen bez látky a nitě otočit horním ramenem, aby se jehla protočila. Zkontroluj spodní nit, horní nit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
137
23.10.14 15:27

Zkoušela jsem pustit stroj bez látky a nitě a pořád naráží do spodního člunku. Otáčela jsem i horním ramenem a pořád to samý. Nechápu to

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27709
23.10.14 15:32

@victorka8 tak jí máš špatně nasazenou nebo moc dlouhou zkus jí víc zasunout

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
137
23.10.14 15:40

Přijde mi jakoby byl spodní člunek špatně nasazený, ale podle návodu ho mám dobře. Prostě šlápnu jemně na šlapku a jehla hned narazí do toho člunku, pokud šlápnu víc tak se jehla hned o ten člunek zlomí. Jo jehlu mám uplne nejvíc zasunutou jak to jen jde :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24798
23.10.14 16:13

Mám úplně jiný stroj, ale na člunku je taková pacička, která se musí dát do polohy kolmo k člunku, zasunout člunek a pak pacičku zas zaklapnout k člunku…
Nemáš tam taky nějakou takovou záludnost?
Nebo ten člunek třeba vzhůru nohama :think:
Vyfoť to :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24798
23.10.14 16:17

http://www.raj-siti.cz/…ena/d-69877/
tady je to vyfocené, pacičku ta máš taky :mrgreen:
Když šlápneš na „pedál“ nebo otočíš ručním kolečkem, musí se člunek začít otáčet.

• načítám...