Škola rodičovství

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
18.10.21 13:45

Škola rodičovství

Hezky den všem maminkám 💞,
Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické a se spolužáky připravujeme projekt on-line školící platformy pro nadcházející a čerstvé rodiče. Na webových stránkách by byly umístěné kurzy vedené pediatry a dalšími odborníky v této tématice. Kurzy by byly zaměřené především na průběh těhotenství, porod a následnou péči o dítě. Nechyběl by ani blog se zajímavými tématy a fórum, kde by jste mohli sdílet a probírat své metody s ostatními rodiči a pediatry. Náhled si můžete zobrazit kliknutím na odkaz níže 👇🏼

Budu ráda za jakýkoli komentář, zda by vás služba zajímala či nikoli a popřípadě proč. Předem moc děkuji za vaši zpětnou vazbu a přeji hezky den. 😊
„https://hurdovaklara.wixsite.com/website-1“

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2073
18.10.21 13:57

Ja jen tedy doufam, ze kdyz chcete sestavovat kurzy o tom, jak ma vypadat rodicovstvi, tak aspon nekdo z vasi skupinky to dite uz na, jinak si myslím, ze tezko odhadnete ty ktere potreby tehitnych a matek.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12063
18.10.21 14:06

Odkaz nefunguje. Víš kolik takových stránek už existuje? Mraky. Služba by mě nezajimala na dotazy o těhotenství mám gynekologa a o dítěti pediatra.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4097
18.10.21 14:40

Ty toho o dětech, rodičovství ani těhotenství moc nevíš, co? Existuje hafo knih, časopisů, blogů a internetových stránek. Mimochodem jsi na diskuzním fóru pro rodiče. :D

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2563
18.10.21 14:50

Myslim si, že to nebude fungovat, nejlepší škola je v tomhle zkušenost a ne teorie z učebnice, kterou někdo odvykládá na internetu :nevim: