Strach z hypotéky...

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7862
19.1.11 11:59

Máte prostě podnikatelský záměr. Bez investic není zisku, jinak to nejde. Navíc ten váš záměr vypadá velice rozumně. Co už by mělo být jistější, než bytové + nebytové prostory k pronájmu?! Teda pochopitelně záleží na lokalitě :think: Umím si představit zapadákovy, kde je tohle finanční sebevražda…ale v jakémkoli trochu rozumném místě by to mělo jít dobře.

Ty náklady 2,5mil… - to už máte rozpočet od nějaké stavební firmy? 8-o
Já jen, že podle toho, co píšeš, tak mi to přijde HODNĚ PODHODNOCENÉ :nevim: Tuhle sumu si umím představit leda tak, že tam budete sami dřít jako koně…
Pak bych jen ještě zvážila tu překlenovací dobu - od chvíle, kdy dostanete a začnete čerpat úvěr /=začnete stavět/, do chvíle, než dostavíte, zkolaudujete a seženete první nájemníky. Tuhle dobu bych odhadla na 1-2 roky a splácet už musíte a ty vedlejší příjmy ještě nejsou.
(ale nejsem finanční odborník, možná existují i takové produkty s odkladem splácení!)

Budu držet palce :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1342
19.1.11 13:01