,,Tchýně" mi bere partnera

Anonymní
4.1.21 21:28

,,Tchýně" mi bere partnera

Ahoj lidi, potřebuju se svěřit, popřípadě bych chtěla radu nebo si přečíst podobnou zkušenost jakou mám já s mou nastávající tchýni…

S přítelem jsme spolu 5 let a jsme zasnoubeni. Já studuji poslední rok vysokou školu v Praze a domů na Moravu jezdím jen na víkendy, na Moravě žije i můj přítel s jeho matkou. Žijí zatím spolu a já k němu jezdím na víkendy (až dostuduji, tak si najdeme s přítelem vlastní bydlení).

Problém je v tom, že jsem si začala poslední rok od našeho zasnoubení všímat, jak,,tchýně" začíná čím dál tím více,,úkolovat" přítele. Chce stěhovat skříně a tak dále v bytech, které rekonstruuje v dalekém městě a vždycky si partnera,,rezervuje" a odjedou společně na VÍKENDY, kdy mám přijet já. Já prý nemohu stěhovat, neboť se nevejdu do auta, nebo že by stěhování se mnou zabralo moc práce a přítel by se nemohl prý soustředit. Přitom si já i ten můj myslíme, že by vše probíhalo v pohodě a ještě rychleji… Několikrát se to už stalo a mě to začíná víc a víc štvát a mít dojem, že nás dva chce nějak rozeštvat a abychom spolu nebyli…

Přítel chce skákat v tomhle podle ni, protože mu pomáhá s účetnictvím, kterému nerozumíme ani jeden… Takže to nějak podle něj nelze řešit a s jeho matkou není normální řeč, jelikož je strašně panovačná.

To samozřejmě není vše, já si s ní klasicky nerozumím, ale to mě až tak netrápí. Od prvního setkání se nějak moc nebavíme. Hlavně, že příteli říká, jak jsem skvělá a hodná a on pak na mě, že nemám být tak hnusná v té věci o těch víkendech (odstavec výše), říká také, že mu to taky vadí, že nejsme spolu, ale nedá se svítit, když mu pomáhá s papírováním a tak dále. Přes týden za mnou přítel občas přijede do Prahy, ale jen zřídka, protože má časově náročné povolání.

Děkuji, že jste to přečetli až sem, jsem z té ženské už docela mimo :D

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14723
4.1.21 21:30