Těšíte se, až děti půjdou do školy?

12907
25.8.19 16:25

Ne jsou většinu prázdnin v zahraničí, tak se mi spíš stýská.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4367
25.8.19 16:27

Ano, moc se těším :lol: pracuji ve školní kuchyni, takže sedm týdnů doma dalo docela zabrat :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3023
25.8.19 16:27

Na zari se chvilkama tesim uz od cervence :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11923
25.8.19 16:31

Já se netěším, mám ráda volný režim o prázdninách. Hrozně to uteklo

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10425
25.8.19 16:33

Starší nastupuje poprvé do školky. A jo, těším se hrozně. :D Spolu s ní.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.8.19 16:34

Jsem učitelka a mám silně rozporuplné pocity. Ale jo, těším se. Sice aktuálně ucim děti ve věku svých dětí - první stupeň, takže pořád to stejné, ale poslední dny prázdnin jsou už náročnější.
Potřebujeme si od sebe vzájemně odpočinout. Děti se už nudí. Potřebují změny, kamarády…

• Citovat
  • Upravit
59394
25.8.19 16:35

@Lovelytrue :lol: docela jo, ale zase brzké vstávání. Na obědy děti chodí domů ale alespoň dopoledne tady bude ticho a klid. Ticho ne, máme nové štěně a je dost uštěkaná :mrgreen: Nejmladší jde už taky do školy a prý tam půjde se jen podívat :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
68956
25.8.19 16:43

Kupodivu ne, měli jsme o prázdninách takovej program, že to bylo v součtu jen pár dní nicnedělání, kdy jsme si mohli lézt na nervy :lol: A netěším se na každodenní vymýšlení a dělání dvou svačin a honičku po ránu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13752
25.8.19 16:55

Netěším se na věčný kolotoč vodění do školy, vyzvedávání, kroužků a úkolů.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4647
25.8.19 17:00

Netěším se na chystání svačin, kontrolu úkolů a naučení se a vůbec frmol škola kroužky. I když už jsou samoobslužní a dojdou si sami, stejně je potřeba kontrola. Přijde mi, že ty prázdniny moc rychle utekly.