Úklíd za dlouhou dobu?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.10.18 13:42
Uklid za dlouhou dobu?

Zdravim,
jsem na MD a manzel mi doma nechce moct pomahat ani s uklidem ani s hlidanim male. Rekl at jsi najdu brigadnici na uklid. Tak se taky stalo. Pres net jsem nasla studentku, ktera k nam chodi jednou za tyden uklidit. Ja s malou, kdyz ma prijit jezdime za babickou. Zda se mi, ze je celkem dost pomala. Byt je 4+1(80 m2).Chci po ni: umyt WC a koupelnu, vysat, vytrit, utrit prach, vynest smeti a vyzehlit par kusu obleceni. Koupelnu neumyva celou umyje vannu a umyvadlo a vytre ji. Kachlicky ani policky v koupelne nemyje. Prach taky neutira kazdy tyden, navic ma na utreni dva parapety, tri policky a utira kuchynskou linku. Vytre a vysaje cely byt a vynese smeti. Pozehli par kusu vetsinou tricek od manzela. Chodi na 8 a kdyz nekdy prijedeme s malou na 15 hod. Jeste tady je. Nechci po ni at dela neco navic, ani at zustava dele. Zda se mi to nebo to dela naschval? Ma odmenu 150 Kc/ hodina. Za jak dlouho by se dal v klidu pouklizet takovy byt. Dekuji za nazory.

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

unuděná
Kelišová 5555 příspěvků 2 inzeráty 24.10.18 13:47

Není nic jednoduššího, než si to zkusit jeden den uklidit sama a uvidíš, kolik času ti to zabere ;) Nebo neodjížděj pryč a uvidíš, jak pracuje. Ale myslím, že je to celkem adekvátní. Ovšem přihlédla bych k tomu, jak je pečlivá. Jestli vytírá a vysává skutečně důkladně, pod sedačkou, odsune věci atd. Pokud máte něco domluveno, jako že má utírat prach každý týden, a hotové by to nebylo, chtěla bych po ní, aby to nad rámec své pracovní doby dodělala.
My máme byt 90m2 a udělat důkladný úklid všeho, co píšeš, skutečně je práce na celý den.

kilčo
Kecalka 175 příspěvků 24.10.18 13:49

se k tobě hlásím na práci!
Při tom úklidu si určitě stihne dát kafčo,kouřovou a sjet několik serošů.