Umělé oplodnění – gyncentrum Ostrava

Napsat příspěvek
Velikost písma:
lucie87
13.4.12 20:03

Umělé oplodnění

Zdravím,
jsem po mimoděložním těhotenství a byl mi odebrán levý vejicovod, doktor mi doporučuje jít na umělé oplodnění, že mám příliš dlouhé vejicovody tudiž při druhém otěhotnění bylo na 99% opět bylo mimoděložní a na pravém vejicocodu. Chci se tedy zeptat jak to s tím umělým oplodněním je. Vzhledem k tomu,že mi je 25 let spadám tedy do kategorie, kdy by mi to měla hradit pojišťovna. Ale i tak než se do toho pustím, chtěla bych vědět za co se tedy platí. Jestli vše hradí pojišťovna nebo jen nějakou část. Příklad, že samotný odběr a následné zavedení oplozeného vajíčka platí pojišťovna a já platím třeba testy (ani nevím jaké). Prostě můj dotaz zní jestli platí vše pojišťovna nebo ne. Děkuji moc za odpověď. A kde je nejlepší jít, když jsem z Ostravy? Díky

• Citovat
  • Upravit
68
1.11.15 15:14

Poraď te mi prosím

Ahoj holky, Jsem tu nováček, tak nevim jestli jsem tu správně. Ale doufam že mi někdo poradí. Chodím do Ostravy gincentra ale po 4 a asi nezdařenem pokusu uměle oťehotnět. Chci změnit car. Chtěla bych radu kde přejit. Aby to finančně bylo lepši než v Ostravě gincentru a taky i lepší přístup. Prosím poraďte už jsem zoufalá. Klidně pište do správ budu ráda ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
77
1.11.15 15:35

@Virgi ahoj.ja jsem na gyncentrum moc chvaly neslysela.ja chodim do polanky, coz je kousek za ov a jsem spokojena

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
68
1.11.15 15:47

Maradi ahojki jsem ráda že ses mi ozvala. A mužu se zeptat jak je to tam finančně a když tam dojedu musim mít doporučení. A kterého doktora máš pověz mi prosim vic děkuji ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
77
1.11.15 16:00