Vliv okolí na vývoj lidského plodu

6
5.5.23 20:13

Vliv okolí na vývoj lidského plodu

Dobrý den, jsem studentka VŠ a píšu seminární práci na téma vliv okolí na vývoj lidského plodu. Tímto bych Vás chtěla požádat zda by jste si našly 5 minutek na vyplnění krátkého anonymního dotazníku, který mi pomůže později udělat praktickou část v seminární práci.

Nově upravený dotazník.

https://docs.google.com/…Sew/viewform?…

Příspěvek upraven 05.05.23 v 22:10

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30420
5.5.23 20:37

U některých otázek jsou podle mě nešťastně formulované odpovědi - nebo je to dotazník jenom pro konzumenty alkoholu, cigaret atd?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9294
5.5.23 20:50

Máš to tam ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6
5.5.23 22:02

@hanka.br. potřebuju se v seminární práci co nejvíce rozepsat a užívaní alkoholu nebo kouření cigaret je zrovna věc, o které se dá krásně psát. uznávám zapomněla jsem tam dát možnost nekuřák a nepiji alkohol.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6
5.5.23 22:14

Pro informaci něco o mě. Jsem studentkou vysoké školy pedagogické fakulty. Tento dotazník je anonymní z toho důvodu, že potřebuji pouze data která poté uplatním v praktické části seminární práce. Tato seminární práce se bude skládat nadále i z teoretické části, kde budu mluvit obecně o tématu „vliv okolí na vývoj lidského plodu“. Píšu to z toho důvodu, že jsem tam měla odpověď typu, že jsem se ani nepředstavila.
A děkuji všem co si udělali chvíli na vyplnění mého dotazníku, posune mě to dál.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
365
5.5.23 23:37

Máš to tam, ale neodpustím si rýpnutí - chtělo by to zapracovat na gramatice a pravopisu :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14710
6.5.23 06:16