VOŠ diplomovaná všeobecná sestra

11522
13.1.21 21:07

VOŠ diplomovaná všeobecná sestra

Dobrý večer, prosím je tu někdo, kdo aktuálně studuje VOŠ, obor diplomovaná všeobecná sestra?
Něco bych potřebovala, děkuji moc :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
743
13.1.21 21:15

Já si dávala přihlášku na VOŠ a zjišťovala si tehdy různé info, ale jsem teda na VŠ. Záleží, čeho by se dotaz týkal, možná bych mohla pomoct, i když jsem na VŠ :hug:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
269
13.1.21 21:26

Studuju dalkove, jsem ve třetím ročníku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11522
13.1.21 21:43

@AkiB moc děkuji, ale potřebuji VOŠkaře. Nicméně se zeptám, zda jdeš ze zdrávky nebo z gymplu?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11522
13.1.21 21:43

@Mirenka prosím děláš ve zdravotnictví, jak zvládáš praxe? Může to člověk dát bez zaměstnání ve zdravotnictví?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11522
13.1.21 21:44

@Mirenka ještě doplním, je těžká chemie, biochemie atd.?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
269
13.1.21 22:08

@g.sandova já jsem takový zvláštní případ ale. Momentálně jsem na rd, synovi byly v prosinci tři. mám gympl, rok VŠ všeobecná sestra, 3 semestry všeobecného lékařství, to jsem nezvladala, tak konec a ze zdravotnictví jsem vypadla, protože jsem pak otěhotněla. Po mateřské jsem začala v Praze VOŠ všeobecná sestra, ale bez hlídacích babiček to nešlo, nicméně první rok jsem dokončila (uznali mi dost z VŠ), nepracovala jsem v nemocnici (v té době taková poptávka nebyla, tak jsem šla dělat do dm a studium jsem ukončila. V průběhu druhého těhotenství jsme se vrátili z Prahy do mého rodného města a když byly synovi 2.5 roku, nastoupila jsem do 2. ročníku na VOŠ, uznali mi to předchozí studium.