Vysazení HA a změna výtoku

13.3.20 21:04

Vysazení Ha a změna výtoku

Ahoj holky potřebuji takovou intimní radu. Vím, že podobné témata se tu řeší, ale já se radši chci poradit konkrétně. Před cca 2 a půl týdny jsem nadobro vysadila antikoncepci, asi po 9 letech skoro vkuse braní. Teď cca týden a něco do menstruace se mi změnil výtok. Promiňte za detailní popis. Ale je najednou takový jak kdyby gelový až slizovitý a dost hustý. Ale je čirý a nezapáchá. Jsem zvyklá, že klasicky výtok mám čirý nebo lehce bílý a hlavně tekutý. Měla jsem i dost bolesti v podbřišku, ale to přisuzuji tomu, že se teď tělo probouzí z otupění hormonama. Je možné, že to má i takový vliv na výtok? Tak nevím jestli plašit a jít radši ke gynekologovi nebo vyčkat. Jinak u gynekologa jsem byla cca měsíc a půl zpátky a dle něj bylo vše v pořádku. Děkuji za rady ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1387
13.3.20 21:16
@Makuliinkaa píše:
Ahoj holky potřebuji takovou intimní radu. Vím, že podobné témata se tu řeší, ale já se radši chci poradit konkrétně. Před cca 2 a půl týdny jsem nadobro vysadila antikoncepci, asi po 9 letech skoro vkuse braní. Teď cca týden a něco do menstruace se mi změnil výtok. Promiňte za detailní popis. Ale je najednou takový jak kdyby gelový až slizovitý a dost hustý. Ale je čirý a nezapáchá. Jsem zvyklá, že klasicky výtok mám čirý nebo lehce bílý a hlavně tekutý. Měla jsem i dost bolesti v podbřišku, ale to přisuzuji tomu, že se teď tělo probouzí z otupění hormonama. Je možné, že to má i takový vliv na výtok? Tak nevím jestli plašit a jít radši ke gynekologovi nebo vyčkat. Jinak u gynekologa jsem byla cca měsíc a půl zpátky a dle něj bylo vše v pořádku. Děkuji za rady ;)

To je krásný dotaz :mrgreen:
To je klasický ovulační hlen, když nebereš antikoncepci. :mrgreen:
Trvá to jen pár dní.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
695
13.3.20 21:26

@Makuliinkaa Taková konzistence jako bílek, že?
To je ovulační hlen :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.3.20 22:42

@Pajik 76 tak díky, jsem asi idiot :lol: už jsem zdegenerovana, protože antikoncepci uzivam už cca od 15-16

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.3.20 22:43

@LilyJane přesně tak, děkuji za info :lol: jsem už zdegenerovana tím, že antikoncepci uzivam od nějakých 15-16. Tak jsem se zase přiučila :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
695
13.3.20 22:47

@Makuliinkaa Taky jsem byla v šoku :D On člověk zapomene jak má vypadat normální cyklus a pak se nestačí divit :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.3.20 22:51

@LilyJane je ještě něco, co by mě mohlo překvapit? :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
695
14.3.20 10:20

@Makuliinkaa Všechno může být jinak :D Ale opravdu všechno. Já si po vysazení musela pomáhat kontryhelovým čajem, aby se mi spravil cyklus. Kompletně všechno bylo divoké asi tak 4-5měsíců a pak se to začalo zase pomalu uklidňovat a vracet do starých kolejí.
Takže se psychicky připravte a nenechte se tak snadno vykolejit :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama