Výživa onkologického pacienta

Napsat příspěvek
Velikost písma:
34322
16.2.24 15:11
@opinka píše:
Holky, samozřejmě by bylo ideální, kdyby měl co nejpřirozenější a vyváženou stravu. Ale teď to prostě není možné, takže zkoušíme kombinace přirozené stravy a výživových doplňků, překlápí se to do kombinace tekuté stravy a výživových doplňků, no a možná to skončí plně nutri-nápoji nebo kapačkou. To se nedá nic dělat, situace je vážná až kritická. Nedostaneme teď do něj ani maso, ani konopné semínko, takže tato diskuse je asi teď bezpředmětná. Ale děkuji i za ni.Díky všem za doporučení, všechno jsem si prošla, hledám i různě jinde na odbornějších webech, nějaké ty mňamky už jsem si podle různých rad dnes objednala a studuju dál.

V pohode. Ja vychazela z toho, ze sladke nutridrinky nechce.
Pokud si da vyvar nebo smoothie, tak aspon tak.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
34322
16.2.24 15:13

Pokud je situace kriticka, tak PEG co nejdriv. Jestli chce bojovat.

Ale jestli je to hodne spatny cely, tak je ve hre i proste nelecit…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
116298
16.2.24 15:30
@Lucie_Sx píše:
Pokud je situace kriticka, tak PEG co nejdriv. Jestli chce bojovat.Ale jestli je to hodne spatny cely, tak je ve hre i proste nelecit…

To nemyslíš vážně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22002
16.2.24 15:50
@aiwwa píše:
To nemyslíš vážně.

Pokud je na tom tak špatně, že by léčbu nejspíš nepřežil., tak je lepší varianta poslední týdny v klidu, tišit bolesti a pomalu se rozloučit, než neskutečně trpět při léčbě a zemřít v nemocnici o dva týdny později.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Tuhy_LU
16.2.24 17:19

My jsme kontaktovali hospic. Měli plno užitečných rad.
Do jidla (běžného) jsme přidávali neutrální nutridrink nwbo neutrální protein v prášku. Ideální je do krémových polévek a omáček. Kupovala jsem v lékárně.