Ashermanův syndrom

Napsat příspěvek
Velikost písma:
DaMaThe
6.2.14 08:17

@lusienda Ahoj, na růst sliznice estrogen, ten máš právě v Estrofemu. Já brala Divine. Já si o tom sháněla celkem dost informací a pokud bereš léky, nemělo by se to už kombinovat s ničím jiným. Proti srůstum např. mně vložili nitroděložní tělísko a aplikovali gel, ale co jsem tak vypozorovala, není to standard a měla jsem štěstí na přístup lékařů. Jsem pět měsíců od dvou agresivních revizí, mám dělohu v pořádku, bez srůstů a dokonce i obnovenou sliznici, s kterou to zpočátku vypadalo dost bledě.

• Citovat
  • Upravit
29
6.2.14 11:23

Damathe : ahoj díky za info. No já bych chtěla max nějaký čajik :-) mě taky aplikovali gel a uvidí se..za 2 měsíce jdu na další hysteroskopii tak se uvidí. je to stejně hnus, člověk věří, že pro něj dělají to nejlepší a takhle to dopadne.. ale doc. Kužel byl perfektní a doufám, že se i ta sliznice srovná.. přeju taky hodně stesticka :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
228
7.2.14 13:39

Elenah

Tu fázi čekání moc dobře znám, takže vím jak je to nekonečný, ale už jen měsíc, vydrž! Nevím, kolikátá to byla HSK a s jakým výsledkem, ale s počtem HSK se naštěstí šance na znovuvytvoření srůstů výrazně snižují a jestli MM řekl, že už se můžete snažit, tak by vyhlídka měla být dobrá. Bohužel je pravda, že dokud nedobereš ty hormony, tak sledování ovulace nemá smysl, protože ji blokují.