Asistentka pedagoga - zvládáte to s dětmi?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
39
26.6.18 07:07
@sloninka píše:
Pracuji jako AP v běžné ZŠ (teď u druháků). Integrované dítě je s LMR, hyperaktivní, s prvky agrese, i s psychiatrickou diagnózou. Úvazek mám 0,75, necelých 19 000,– hrubého, každý měsíc min. 1000,– odměnu (na Vánoce výše odměny byla víc než pěkná). Do práce chodím tak na třičtvrtě na 8 (1 týdně dřív, mám dozor),odcházím 2× týdně ve 13 hod., zbytek ve 12. S uč. na třídě si hodně rozumím. Než jsem nastoupila, obešla jsem několik škol a vybírala si, kam půjdu. Ale byla jsem v situaci, kdy jsem si mohla vybírat, mám VŠ pedagogickou a řadu let praxi jako učitelka.
Prosím nechat anonym, informace jsou hodně konkrétní.

To je celkem pěkná výplata, ale pokud máš ped.VŠ, tak je asi finančně zohledněná, že :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.6.18 07:43