Běháte - podělte se o své zkušenosti

2058
20.1.19 19:57

běhaní? běhalky? :)

Ahojky, chtěla bych začít běhat protože už jsem ze své postavy naprosto zoufalá i přes neustálé cvičení, chtěla bych zkusit běh, bohužel nikdy to pro mě nebylo a nikdy jsem neběhala. Jsem uplný začátečník, ale o co tu jde? Chtěla bych se zeptat, vzhledem k tomu, že bydlím v menším městě, které není určeno na běhání, je to na kopec, z kopce, všude jen silnice, nebo už les,( z lesů mám hrůzu),ale kousek od baráku máme takové hřiště štěrkovité, je to rovné, hraje se tam čas od času fotbal, vzhledem ktomu že je to odlehlé od baráků, tak by byla možnost, že by mě tam ani nikdo moc nemusel vidět. Myslíte že by byl moc problém, nebo neuspěch, kdybych neběhala dálky, ale prostě do kolečka? Třeba 15 minut na jedno a pak 15 minut na druhou stranu? Běháte? Kde jak dlouho, jak často, v čem? nechám si poradit cokolivmi nějaké vychýtávky, popřípadě jak to na vás působí? Moc děkuju :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

20.1.19 20:06

@onajeblond ahoj,já běhám už 2 roky ,a moc mě to baví,vždy po běhání mám super pocit a pekne si u toho odpočinu od dvou deti :D ,jinak určitě bych nebehala kolečka dokola ,to by me nebavilo,dam si sluchátka a u běhání poslouchám hudbu,super se u toho odreaguju,běhám každý den,jak kdy kolem 6 km,to mi stačí, běžím taky přes vesnici pak stezku k lesu,do lesa se bojím, tak zase nazpet pak po našem městě třeba, ale určitě ne dokola kolečka, to musí být opruz.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20.1.19 20:09

A v čem? Koupila jsem si věci na běh,leginy bezecke,kompresní podkolenky bez těch nevybehnu,hlavně boty na behani,triko,mikinu,bundu na běh,podle počasí navrstvim, celenku na hlavu,satek na pusu,rukavice na běh a malou ledvinku na mobil.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3709
20.1.19 20:10