Poradna o výběru kočárků a autosedaček
Lukáš Fiala
@Brokianaa máme je skladem, když si ho do 12 hod objednáte, zítra je u vás
Uvadela jsem ze ma downuv syndrom a ze je na urovni rocniho ditete…
@Brokianaa tak jsem to asi přehlédl, nicméně nejsem lékař nedokážu posoudit jak která nemoc ovlivňuje život
pokud bych to věděl na začátku tak ihned napíšu ať to proberete s lékařem a ne s námi na diskuzi
Jeste mi v obchode nabizala vymenu za duo plus 9-18. S tim ze rezervu ma jeste nejakou…
@Brokianaa ale to není řešení, podle fotky tam bude mít rezervu tak na 2-3 měsíce, a co potom, zlepší se do té doby jeho zdravotní stav, že bude moci sedět ve velké 15-36? asi ne. řešíte to úplně špatně, stavte se u lékaře, ať vám dá doporučení na nejbližší prodejnu Reha, a oni tam upraví přesně dle postižení velkou sedačku s vícebodovým poutáním, tak aby se z ní nedostal, nepředkláněl, nesjížděl…, a bude to pro něj to nejlepší
Bohužel se nehoda stala v blbou dobu… Rezervu tam má ještě na dvě posunutí… Roste pomaleji než normální děti… Tak jsem myslela vyměnit a pak pořešit tu pro postižené.
Ale druhá věc je, že z té pětibodobé zas provléká ruce, proto jsem si i myslela, že pult bude fajn…
Příspěvek upraven 19.06.14 v 19:32
@Brokianaa a v te petibodove ti sedi takhle opreny a nikam se nevyklani?
@steeve jen jsem zkousela ho dat do romerky…tady mi prijde ze ma hlavu stejne jako v te pallasce a to ma pasy uplne nadoraz…
Ja se nad tim prave nikdy tak nezamyslela tak nevim jestli kdyz jsme jeli tak jestli byl hlavou opreny celou cestu. Nicméně se provlekal pasy…coz je jeste nebezpecnejsi…
@steeve zjistuju uz info o sedackach pro postizene ale ted asi budem muset jezdit v pallasce.
@Brokianaa no ale když jste ho měli v tom Kingu, tak tam jsou větší bočnice, a když se správně nastaví výška hlavové opěrky a dotáhnou pásy, tak by neměl moc hlavu vystrčit