Brzdy u auta

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Otazkar
Nováček 10 příspěvků 12.01.19 15:49
Brzdy u auta

Zdravim chci se zeptat jak dlouho muzou vydrzet spatne brzdy auto mi zacalo spatne brzdit rsp. to dela takovy hucivy zvuk a je citit jak to trosku kope… Muzou mi selhat nebo to vydrzi treba tak tyden jeste? Pri jizde brzdim rychlostmi abych to co nejvic setril a je mozne ze mi zniceho nic selzou a budu bez brzd? Diky

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Uživatel je onlineP4ja
Kelišová 7193 příspěvků 1 inzerát 12.01.19 15:54

@Otazkar A není možné, že by ti zarezly ?? Mně to dělalo auto taky. Hlavně po delším státní, kdy koutouče jakoby přirezly a kopalo to. Stačilo sundat kola a pořádně je oškrábat kartáčem. A samozřejmě kouknout v jakém stavu jsou destičky. Ale jsem laik, tak píšu jen svojí zkušenost.

Micaella22
Zasloužilá kecalka 737 příspěvků 12.01.19 15:56

Jde o to jestli je fakt jen brzdama, nebo jsou s tim ruku v ruce i dalsi vady… servisy jsou vsude od pondelka otevreny. Tak si najdi dobry v okoli a hned v pondeli auto nekam nacpi. Chces zabit lidi na prechodu, nebo ostatni lidi v autech na silnici, az ti selzou brzdy uplne?? Tohle nemuze ani blondyna myslet vazne

Heivka
Závislačka 3488 příspěvků 12.01.19 16:07

@Otazkar tak můžou to být jenom zarezlé destičky, nebo to taky může být pokřivený kotouč, s tímhle to chce co nejdřív do servisu. Zažila jsem si jaké to je když vám náhle selžou brzdy (kuna nakousla hadičku, která potom praskla). Já měla to štěstí, že mi brzdy selhaly sice na kopci, ale mimo velký provoz, takže jsem auto zvládla ubrzdit pomocí motoru a ruční brzdy, ale stát se to na dálnici už tu nejsem. Tohle není legrace a kromě toho vám to může i v krajním případě rozhodit geometrii a to se pak odkládání opravy malého problému nevyplatí.

mrav
Generální žvanilka 21698 příspěvků 12.01.19 16:10