Dítě 4 roky odmítá chodit do MŠ

Napsat příspěvek
Velikost písma:
3739
3.11.17 10:28

Můj syn byl mamánek až za hrob. Na návštěvách mi seděl na klíně klidně půl dne, ostatní děti ho nezajímali, nikdy s nikým nechtěl mluvit, strašně kontaktní dítě, i když k nám přišla kámoška s dítětem na návštěvu, okamžitě se nasoukal na mě a držel se mě jako klíště. Všichni pořád omílali, jak bude řvát ve školce a jak si to užijeme a podobné bláboly… když měl tři, přivedla jsem ho do školky (připravená na nejhorší), on dal ruku učitelce, šel do třídy a ani se ohlídnul.
Do dětských dušiček skutečně nevidíme a nikdo nedokáže odhadnout jak se kdy kdy bude chovat. Holčička zkrátka tu změnu nedokáže přijmout naráz. Potřebuje víc času.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
130
3.11.17 10:29

Ahoj, nepíšu z pozice maminky, tou ještě nejsem, ale jsem učitelka v mateřské škole.