Dle čeho hubnete? Jídelníček, cviky?

16.4.17 01:59

Dle čeho hubnete? Jídelníček,cviky?

Ahoj! :-)
léto se blíží, rozhodla jsem se pro to, že zkusím se sebou něco dělat.. Mám lehkou nadváhu, a do léta bych se ráda vrátila, tak jak jsem vypadala dřív :-).
Chci se zeptat, a podiskutovat, dle čeho hledáte jídelníček, nebo cviky? Popřípadě, máte nějaký vyzkoušený tip? (webová stránka, video - cokoli).
Hezkou noc! :))

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

16.4.17 06:15

Já si zapisovala 3měsíce vše, co jsem snědla a kolik, na www.kaloricketabulky.cz a zhubla jsem 6kg.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.4.17 07:37

Ja prestala jist pecivo a prilohy si davala jen jako na chut, napr. na lzicku, ne jako na pul talire, na snidani vzdy ovesnou kasi, k veceri libove maso. Misto peciva orechy a seminka samotna.
Svacila jsem kupy ovoce, odpoledne zeleniny.
Denne 6 km rychla chuze, posleze beh, pak jsem pridala 3× tydne plavani.
V dubnu jse zacala na 105 kg a za 3 mesice mela dole 20 kg.
Tohle neni rada jak hubnout, nevim jestli to byl spravny zpusob, ale fungovalo mi to.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
576
16.4.17 07:45

Take zapisiji do kalorickych tabulek a ze zacatku jsem se nestacila divit tuk svitil cervene zbytek jsem stezi dosahovala 50%. Ted mam vse kolem 100% zadavam si to bud vecer nebo po snidani, abych vedela co muzu/ nemuzu dle potreby. Sport denne kocarkuji a obcas vecer trochu posiluji u Tv. Za mesic mam dole zdrave 3 kg. Nic nehrotim pak nastava jojo efekt.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.4.17 08:04

Já začala před dvěma měsíceme chodit jednou týdně cvičit, není to k hubnutí ideální chtělo by to častěji, nebo aspoň postačí dlouhé a časté procházky. Výživový poradce mého manžela k úpravě jídelníčku doporučoval min 10000 kroků za den, když člověk jinak necvičí. Taky když tam chodil tak nám vysvětlovali, že ten úbytek váhy při správném stravování je vidět až za dýl třeba až po třech měsících, že nejdříve se hubne tuk který je kolem orgánů( měřili ho na takové váze). A taky první dva měsíce na váze neshodil nic a ten třetí 5 kg… Mělo by se k hubnutí hodně pít, počítali to podle váhy atd a manžel měl pít 3 l. denne ( měl 105 kg). My jsme se teď na cvičení hecly a dohodly jsme se, že vysadíme veškerý cukr, tak jsem zvědavá jestli to bude znát. Teď už jedeme 11 den.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.4.17 08:35

Jábteda pečivo jím, ale jen dopoledne. Sladké nejím vůbec.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
576
16.4.17 08:53

Take jim pecivo sacharidy jsou velmi potrebne pro mozek, sice bez nich se rychleji zhubne, ale pak je jojo efekt, takze jist celozrne. Ja ho mam k snidani, nekdy odpoledne ke svacine, na veceri uz si davam knuspi platky nebo kuskus

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2620
16.4.17 09:08

Vynechávání příloh je to nejhorší, co člověk může udělat. Pokud chceš zhubnout trvale, musíš si najít takové stravování, které schopná dodržovat celý život. Sice hubne pomaleji ale udržitelně.

Základ je jist co nejmíň polotovarů. Hodně bílkovin, sacharidy k obědu i k večeři. Brambory, rýži. Maso, min 3× denně zeleninu. Vajíčka, kvalitní šunka.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.4.17 09:19

Za me paleo dieta (jim tak už tři roky). Neznám nikoho komu by nefungovala.Ja ji začala držet kvůli zazivacim problémům a hubnutí byl vedlejší efekt :)
Taky se kazdy den minimálně hodinu nejak pohybuju (chuzi do toho nepočítám). Denně cvičím jogu, aspoň pul hodinky. Jsem stihla a relativne svalnata a cítím se dobre

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3943
16.4.17 09:24

Vynechala jsem pečivo a čokoládu nahradila čokoládou nad 85 procent. A neměla jsem doma žádné pochutiny, večer už jen zelenin salát třeba se šunkou a sýrem.. Když někam jedeme, tak si dám, když jsem na návštěvě, tak si dám. Kila jdou dolů pomalu, ale jdou. Chtěla bych dolů max 10 kg, i to by bylo asi zbytečně moc.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
833
16.4.17 09:29

Makro strava… Vysadit věci, které už na pohled jsou nezdravé.. To je začátek… Vážit jídlo, nedávat si větší porce.. Což třeba u masa je cca 100 g na porci a ne 250g jak v restauraci. Dopoledne je místo pro sacharidy, Odpo už ne,. Pečivo je zbytečnost ale někdo má rád tak zitne, celozrnné, a zase hlavně dopoledne max do té třetí… Dá se i na veceri ale s rozmyslem. Když těstoviny tak zase nejlépe celozrnné atd. Aby se člověk nezblaznil tak klidně někdy i zhresit :-) kardio není od věci, krásně se reguluje kalorické příjem a výdej ale i pouhým stravovanim se hubne, vlastně hlavně stravovanim. Já shodila za necelé tři měsíce 10 kg tuku a svaly jsem. Ještě nějaké přibrala. A jim tak, že nehladovim, naopak, jim víc, častěji. :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1343
16.4.17 09:49

Drzela jsem kvuli synovu ekzemu protikvasinkovou dietu - zadne mleko, cukr a bilou mouku, hodne zelene zeleniny a zhubla jsem taky a dost. i bez cviceni - jen tak s kocarem venku :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.4.17 10:45

@marketak5 s kočárkem se hubne krásne :D Měla jsem moc ráda ty procházky a syn taky, nachodili jsme mnoho km, ale jakmile jsem šla ma částečný úvazek do práce a prcek chtěl sám chodit ( pohybovali jsme se tak max na 2 km protoze vic neusel) tak mam hned za trictvrte roku 5 kg nahore :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
262
16.4.17 10:45

Taky jsem si včera říkala že do léta zase se sebou něco musím udělat.. v pití problém nevidím piju jen vodu, ale to jídlo chci vynechat pečivo, čokoládu a smažené. Zatím kojím takže zas drastické kroky nechci podnikat.. mám 62 tak snad do léta těch 5kg dám :-) s mojí výškou 160cm těch 62kg nevypadá dobře :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.4.17 10:49

Zajímalo by mě jestli nemáte některá radu jak dostat z břicha špíček? Třeba i neco co by se dalo udělat ořed cvičením aby se to lépe prohřálo" a líp to spalovalo. Sice nechodím cvičit dlouho ale i v době kdy jsem cvičila hodně jsem ho měla…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama