Domácí úkoly z matematiky - třetí třída

Napsat příspěvek
Velikost písma:
nepřihlášená Fly
21.5.12 21:40
@Mafina5 píše:
Tak to ti nezávidím. Taky jsem logický typ a rostu, když slyším diskuse o tom, že maturita z matematiky by neměla být povinná apod. Asi bych v takovém případě zkusila zjistit, zda mě podpoří i jiní rodiče a napsala nějakou stížnost řediteli školy.

No já nejsem logický typ, do dneška mě mrzí, že matice nerozumím a jsem ráda, že jsem ji povinně u maturity neměla. Odjakživa jsem měla učitelky a ať jsem se zeptala jak jsem chtěla, tak mi ani jedna nikdy nic nevysvětlila. :nevim:

• Citovat
  • Upravit
8566
21.5.12 21:44
@Anonymní píše:
Splňují… Jako splňují, problém je hloubka osvojené znalosti. Dnes jsem dceři vysvětlovala dělení víceciferného čísla číslem jednociferným (104:8=). Jednoduchá záležitost - ale špatně vysvětlená, neosvojená, nepochopená. Dceru stačilo naťuknout a jela v pohodě, ale to naťuknutí měla ode mě, ne ze školy)… Ale v úkolu měly tyto příklady asi čtyři. Ve stromečku, kam se rozvoj dělení nevešel a skoro se tam nevešel ani výsledek. Stromeček měla vystřihnout, vybarvit a nalepit. Spolu s houbou s malou násobilkou.
Plus sluníčko, mráčky a podobně.

Takže pokud s ní chci vysvětlit příklady a propočítat pro prohloubení znalosti vím, že musím nechat minimálně půl hodiny na „tvořivou“ činnost kolem. A to má ještě češtinu, angličtinu, čtení a taky by si mohla někdy hrát, žejo?

Za dva roky bych s níc chtěla zkusit přijímačky na gympl - a tohle může být problém.

Hm tak to je opravdu přehnané, na takové „blbosti“ mají výtvarku a družinu. Asi bych se slečny učitelky optala, jestli je nutné dělat ty okrasy okolo, že byste radši cvičily matiku než zručnost..Když si jí na to už upozorňovala - jakým stylem? Si si jista, že to pí uč. pochopila? Jak se k tomu vyjádřila?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
29577