Exekuce - co mě teď čeká?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2153
9.4.14 12:02

Airbank je nízkonákladová banka, na pobočce tohle nikdo řešit nebude. O nějaké řešení situace bych se pokusila buďto s tím, kdo poslal ten e-mail (na toho už by měla být konkrétní e-mailová adresa, ne?), nebo písemně na adresu sídla společnosti. Doporučila bych vypsat celý postup, jaká byla průběžná snaha o vyřešení situace (ideálně i s daty telefonátů a návštěv na pobočce), s tím, že se nepodařilo kontaktovat nikoho, kdo by byl k řešení situace kompetentní. Opět zkusit návrh splátkového kalendáře. Pokud nepovolí, minimálně budou nějaké podklady pro soud, že snaha o řešení byla.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
221
9.4.14 12:40

Jste všichni super, moc Vám děkuji za pomoc…
Ještě to promyslím, a budu se to snažit nějak vyřešit, každopádně doufám, že až k exekutorovi to nepůjde.. Prodávám věci už celkem dlouho, ale jsem student. Auto nemáme, cennosti taky ne, a za to, co mám, moc nevydělám (učebnice za pár set a podobně)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.4.14 12:44

Mě se to zdá divný teda, my měli taky 3 nesplacené splátky akorát u spořky. Taky vyhrožovali soudem a exekucí. Nakonec mi došel dopis od advokáta, že mi dává možnost dluh splácet dál bez exekuce, museli jsme jet za ním sepsal s námi notářský zápis, a dál spořitelně splácíme. Je to teda poslední štace, kdyby jsme neplatili tak tam je hned exekuce.
Snížili nám i splátky. Takže si myslím že to bude podobné u těch bank. kamarádka to taky měla tak u ge :nevim:

• Citovat
  • Upravit
221
9.4.14 12:51

Kéž by to tak bylo… Tohle mi sebralo dvacet let života..
Snad se to ještě nějak vyřeší :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.4.14 12:53
@Loki1234 píše:
Kéž by to tak bylo… Tohle mi sebralo dvacet let života..
Snad se to ještě nějak vyřeší :(

Já když pak zkoušela se spořitelnou mluvit, tak mi řekli že mě kontaktuje advokát a musim vše sním už. I mě řekli kdy zhruba se ozve.Ten zápis teda stál 5000kč :(