Hubnutí, když mi je 15 let

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.10.18 00:16
Hubnuti u 15 let

Ahoj, chci uz zhubnout.. je mi 15 let, vazim 97 kg a mam 186 cm.. muzete mi dat prosim nejaky rady jak zhubnout aspon 10 kg?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Prtulak
Kecalka 261 příspěvků 20.10.18 00:47
@Anonymní píše:
Ahoj, chci uz zhubnout.. je mi 15 let, vazim 97 kg a mam 186 cm.. muzete mi dat prosim nejaky rady jak zhubnout aspon 10 kg?

Je potřeba zhodnotit, proč se váha vyšplhala tak vysoko. Špatný stravovací režim? Málo pohybu. Zdravotní důvody, omezení atp. Předešlé „nesmyslné“ diety. Všechno dohromady? Nejdříve je dobrý se zamyslet nad těmito otázkami. Pak jen možné dávat rady ;)

 
beruska9
Extra třída :D 10691 příspěvků 20.10.18 05:08

Jist vyvazenou zdravou stravu a efektivne cvicit, to je nejlepsi cesta, jak si nenicit organismus.

 
cypriska
Povídálka 16 příspěvků 20.10.18 06:07

10kg naráz je strašně moc, to se musí postupně a nejlépe zdravá strava a hodně pohybu.

 
Limi123
Závislačka 3511 příspěvků 20.10.18 08:09

Tak ze strava a pohyb, to je jasne. Ale jak na to, ze?

Stahni aplikaci na mobil Kaloricke tabulky. Zadej tam informace o sobe. Vyhodi ti to, kolik jist kalorii, kolik tuku, cukru, bilkovin denne. Pak se do te aplikace zadava vse, co denne snis a ona ti hlida, jestli jis akorat.

Dulezite je, nikdy nejist min, nez co ti aplikace doporuci, to by sis zpomalila metabolismus. Mne se na hubnuti osvedcilo dokonce jist o malicko vic. Vzdy dodrzet minimalne takovy prijem bilkovin, jaky ti aplikace doporuci. Vse vazit, abys mela presne mnozstvi (nekde je v aplikaci uz uvedeno, ze kus ma treba 17g, tak to samozrejme vazit nemusis). Pripravovat si predem svaciny do krabicky.

Dulezite je si jidelnicek planovat den predem! Abys v poledne nezjistila, ze uz mas 150 procent tuku a zadne bilkoviny.

Kdyz tohle dodrzis, zarucuji ti, ze zdrave zhubnes (pokud nemas stitnou zlazu nebo tak - ale myslim, ze by to fungovalo i tak).

 
NoFear
Kecalka 238 příspěvků 20.10.18 08:16

A jsi chlapec nebo dívka? :think:

 
lenk
Ukecaná baba ;) 1133 příspěvků 20.10.18 08:24

Mně se podařilo zhubnout ca 20kg díky stránkám kaloricketabul­ky.cz, zapisovala jsem si co jím a zjistila že jím zbytečně velké porce, když mi porce nestačily, dojídala jsem se zeleninou. Přidala jsem trochu cvičení a šlo to samo, ca 0,5-1 kg týdně.
Kdybys měla k tomu programu nějaký dotaz, napiš, a přeju pevnou vůli, já se teď cítím fakt líp než dřív tak ti přeju totéž :)

 
whiter
Nováček 5 příspěvků 20.10.18 09:07

věřím ti :)

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.10.18 09:07

Zdravím, žádný zdravotní problémy nemám, jsem zdravý a jsem kluk. Jinak já začal poslední 4 měsíce aktivně chodit do posky a nabral jsem právě kvůli tomu svaly, proto si říkám že musím zhubnout..

 
Murka
Ukecaná baba ;) 1545 příspěvků 20.10.18 09:17

Nevíme žádné podrobnosti o tobě. Jestli jsi kluk nebo holka, jak se stravuješ nyní, jak moc se hýbeš, jak spíš, jestli jsi už držela nějaké diety, jestli jsi zdravá, jakou máš podporu v rodině atd atd.
Rozhodně nezkoušej žádné zázračné diety, když pomůžou, tak jen na krátkou dobu a po nich přijde jojo efekt (přibereš víc, než jsi měla na začátku diety). Jsi pořád v růstu a jíst musíš.
Začni tím, že omezíš mlsání (brambůrky, čokoláda, limonády, sušenky…). Až tě bude honit mlsná, dej si nejdřív sklenici vody, chvilku vydrž a pokud budou chutě dál, tak si dej kousek ovoce nebo pár ořechů (pár jakože třeba tři vlašské ořechy, ne plnou hrst).
Druhá věc, přidej zeleninu ke každému jídlu. Začni pomalu, nemusíš jíst hned půl kila zeleniny. Třeba jedno rajče, kousek okurky, list salátu. Postupně přidávej, až bude půl porce tvořit zelenina.
Jez pomalu a poslouchej svoje tělo, ono ti řekne, kdy už má dost.
Začni se více hýbat. Pokud jezdíš autobusem, vystup o jednu dvě zastávky dřív a dojdi pěšky rychlejším tempem. Nejezdi výtahem, ale choď po schodech. Zkus si na youtube najít nějaké cvičení na doma, je tam toho dost. Choď ven třeba se psem na rychlejší procházky.
Prostě změň životní styl. Nedávej si za úkol zhubnout za takovou a takovou dobu tolik a tolik kilo. Na začátku se změř přes prsa, pas a boky, zvaž se. Zapiš si to a znovu to zopakuj po měsíci. Rozhodně se nevaž každý den ani týden, v tělu probíhají různé pochody a váha přirozeně kolísá. Proto je vhodné se vážit jednou měsíčně, u žen nejlépe po menstruaci.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.10.18 10:11
@Murka píše:
Nevíme žádné podrobnosti o tobě. Jestli jsi kluk nebo holka, jak se stravuješ nyní, jak moc se hýbeš, jak spíš, jestli jsi už držela nějaké diety, jestli jsi zdravá, jakou máš podporu v rodině atd atd.
Rozhodně nezkoušej žádné zázračné diety, když pomůžou, tak jen na krátkou dobu a po nich přijde jojo efekt (přibereš víc, než jsi měla na začátku diety). Jsi pořád v růstu a jíst musíš.
Začni tím, že omezíš mlsání (brambůrky, čokoláda, limonády, sušenky…). Až tě bude honit mlsná, dej si nejdřív sklenici vody, chvilku vydrž a pokud budou chutě dál, tak si dej kousek ovoce nebo pár ořechů (pár jakože třeba tři vlašské ořechy, ne plnou hrst).
Druhá věc, přidej zeleninu ke každému jídlu. Začni pomalu, nemusíš jíst hned půl kila zeleniny. Třeba jedno rajče, kousek okurky, list salátu. Postupně přidávej, až bude půl porce tvořit zelenina.
Jez pomalu a poslouchej svoje tělo, ono ti řekne, kdy už má dost.
Začni se více hýbat. Pokud jezdíš autobusem, vystup o jednu dvě zastávky dřív a dojdi pěšky rychlejším tempem. Nejezdi výtahem, ale choď po schodech. Zkus si na youtube najít nějaké cvičení na doma, je tam toho dost. Choď ven třeba se psem na rychlejší procházky.
Prostě změň životní styl. Nedávej si za úkol zhubnout za takovou a takovou dobu tolik a tolik kilo. Na začátku se změř přes prsa, pas a boky, zvaž se. Zapiš si to a znovu to zopakuj po měsíci. Rozhodně se nevaž každý den ani týden, v tělu probíhají různé pochody a váha přirozeně kolísá. Proto je vhodné se vážit jednou měsíčně, u žen nejlépe po menstruaci.

Zdravím, díky za pomoc :D jinak jsem kluk, chodím 4 měsíce do fitka a já právě přibral i svaly, takže potřebuju zhubnout tuky :oops: určitě to vyzkouším a díky moc :)

 
chs.jasmin
Echt Kelišová 7609 příspěvků 20.10.18 10:25
@Anonymní píše:
Ahoj, chci uz zhubnout.. je mi 15 let, vazim 97 kg a mam 186 cm.. muzete mi dat prosim nejaky rady jak zhubnout aspon 10 kg?

Ahoj,

ideální hubnutí je pohyb a zdravá strava. Žádné hladovění a snaha vše dát dolů během měsíce - to pak jde voda, svaly a až u vyhladovění těla dojde na tuky.

U kluka si myslím, že pak ta váha okolo 80kg je ideál :palec: Pokud chodíš do fitka, tak pokračuj, dej si nějaké kardio, zkus využít služby trenera, které fitko určitě nabízí, ten většinou dává i nějaký nástřel jídelníčku a plnohodnotný jídelníček je potřeba si pak zaplatit.

 
Eule
Ukecaná baba ;) 1032 příspěvků 20.10.18 10:34
@Anonymní píše:
Zdravím, žádný zdravotní problémy nemám, jsem zdravý a jsem kluk. Jinak já začal poslední 4 měsíce aktivně chodit do posky a nabral jsem právě kvůli tomu svaly, proto si říkám že musím zhubnout..

musíš přidat kardio :-) tzn. ideálně běh nebo skákání přes švihadlo (ale to by mohla být zátěž na klouby), nebo trampolínu… + je potřeba se zaměřit i na stravu - nejde něco v této oblasti vylepšit? kromě toho pozor - alkohol je velmi kalorický… a ve stravě doporučuji se zaměřit na cukry a omezit je - piješ slazené minerálky? v tom je hora cukru a to doslova… sladíš čaje apod.? zkus POSTUPNĚ snižovat dávku…

 
modravlocka
Kecalka 239 příspěvků 20.10.18 12:13

Vzhledem k tomu, že je Ti 15 a s největší pravděpodobností ještě o nějaký nemaly centimetr vyrostes, snaž se spis místo hubnutí váhu udržet na uzdě.

 
IvaX
Ukecaná baba ;) 1854 příspěvků 20.10.18 13:35

Tak když chodíš cvičit, tak je ještě otázka, jestli tam chodíš se záměrem zhubnout nebo nabrat i svaly. Tam je rozdíl ve cvičení a i ve stravě, ale odborník nejsem. Nejlíp by bylo se poradit s nějakým trenérem. Pokud chceš jen zhubnout tak klasika upravit jídelníček - vyřadit sladké pití, cukrovinky, bílé pečivo nahradit celozrnným, vynechat tučné jídlo, maso libové, ovoce jíst dohromady s bílkovinou (jogurt a pod.) nebo polysacharidy (vločky). Jíst pravidelně. Víc pohybu typu, rychlá chůze, běh, koloběžka, kolo.. Na ty svaly jsou potřeba bílkoviny, dobrý je tvaroh, vejce, libové maso. Na zpevnění se cvičí s malou váhou víc opakování. Na svaly to bude asi postupně přidávat větší váhu, ale to už nevím jistě, svaly nabírat nepotřebuju, ale manžel už posiluje dlouho a ten jídelníček si hlídá a ma ho trochu jiný než já, co chci jen zhubnout. Na ty svaly jsou dobré ještě různé doplňky co se pijí před cvičením a potom, ale tomu už vůbec nerozumím, chce se to poradit s nějakým tím terenérem nebo zkus pohledat alespoň na you tube.
Jinak vzhledem k věku je dost možné, že ti bude stačit vynechat jen ty největší hnusy (sladké pití, cukrovinky,chipsy a pod., bílé pečivo) a víc se hýbat a půjde to dolů samo. Držím palce ;)

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >

Podzimní čtení: Tyhle knihy vás v klidu nenechají

Podzim je ideální na to uvařit si čaj (nebo nalít dvojku červeného), zavrtat... číst dále >

Články z Expres.cz

Uspěje album Vondráčkové Růže na rozdíl od propadáku The Perfect Kiss?

To, že její nový film The Perfect Kiss je propadák, ji neodradí od další... číst dále >

Premiéra Fantastických zvířat: Depp příjemně překvapil, zářil Law i autorka Rowlingová

Fanoušci Harry Pottera mají žně, do kin totiž zamířil druhý díl filmové série... číst dále >

Články z Ona Dnes

Nejčastější chyby při čištění zubů, které mohou za zničený chrup

Téměř každý se za svůj život setká se zubním kazem. Na vině je podle lékařů... číst dále >

Do chladného počasí stačí troje boty. Na kozačky do půli lýtek zapomeňte

Letní střevíčky a žabky jsme už definitivně uložili na dno botníku. Nastává... číst dále >