Jak na velmi živé dítě?

Anonymní
24.9.12 21:09

Jak na velmi živé dítě?

Mám velmi živého skoro 7 letého syna. Už ve školce byl v ped.-psych. poradně, protože si na něho stěžovali rodiče dětí. Výsledek od psycholožky však byl, že je velmi společenský, živý a nejeví známky agrese. Měl se ale odnaučit se dotýkat dětí, protože některé děti to prý nechtějí ani od svých rodičů natož od cizích lidí a proto si na něho stěžovali. Teď v první třídě si první den sedl až dozadu, sám a zůstal tam. Vzkázala jsem však paní učitelce, že vzhledem k tomu že syn má 6 – 7 dioptrií, tak jestli by mohl sedět někde ve předu. Učinila tak, ale bohužel už první den ho přesadila zpět, protože všechny vyrušoval. Prý je velmi rušivý element, pošťuchuje, vyrušuje, neposlouchá. To samé i v družině, kde je navíc se stějně živým spolužákem a neustále lítají a skáčou. Už nám pohrozili vyloučením z družiny… domlouvám mu každý den, měl i zaracha, musel být celé odpo v pokojíčku sám (má o 1,5 roku mladšího bráchu), žádné pohádky. Teď si dokonce vybral dárek k narozeninám, který má mít za měsíc, ale ten dostane pouze když už nebudou stížnosti…plácli jsme si na to. Uvažuji i o ped. psych poradně opět… já s ním doma problém nemám. Doma je zlatý, hrozně rád si hraje, pomáhá mi, dělá úkoly, maluje, uklidí si po sobě, sprostě nemluví. Dnes dostal poznámku ve škole, že obtěžuje spolužáka na WC, prý ho tam hladil(i stím druhým stejně živým kamarádem) po hlavě. Minule se prý zasej bránil a rozbil druhákovi brýle, které teď po nás chtějí uhradit… no furt něco. Tak proč se předvádí před cizími lidmi??? poraďte prosím… :nevim: :cert:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
24.9.12 21:56