Jak se rozjezdit autem

Anonymní
7.9.20 22:15

Jak se rozjezdit autem

Začala jsem 9 let po autoškole jezdit. (při couvání jsem zmačkla plechy na našem autě, nikomu jinému se škoda nestála, ale já přestala jezdit až do teď) Mám za sebou kondiční jízdy, jezdím s člověkem, který umí řídit aby mi radil co a jak (zapomínám na blinkry při zastavení vozidla).
Studuju na internetu bezpečnost jízdy (jak správně brzdit, řadit atd..) Dívám se na videa z autoškol abych viděla chyby ostatních a v hlavě si říkala jak správně šoferovat a zároveň si pamatuji i rady učitelů autoškol
Ale v autě pořád nemám pocit klidu a bezpečí. Odřídím to, ale nejradši jsem když parkují před domem.
Co udělat ještě víc pro pocit klidu a bezpečí v autě? Nejhorší jsou jízdy v noci a chodci nebo cyklisté neosvětlení na horizontu (v krátké době se mi to stálo 3 krát)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
227
7.9.20 22:27

Hodně jezdit, hlavně tam kde to neznáš a do velkých mest (hlavně ty hrůzostrašné křižovatky :mrgreen: ). Tohle pomohlo mě.
Jo a v noci nejezdim - pokud nemusím. Nenávidím to.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5377
7.9.20 22:33

U mě pocit klidu nastal až tak po 6-8mesicich ježdění. Mě nejvíc pomohlo naopak nemít na sebe velké nároky a ze začátku jsem jezdila jen nejnutnější trasy, do práce, dítě na kroužek. Nejdřív jsem měla jen dvě trasy a pak to šlo samo, člověk si na auto zvykne a postupně dojede všude.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7.9.20 22:35

Já neporadim, ale jen chci vyjádřit obdiv, že jezdíte a snažíte se to překonat :potlesk: já mám ŘP 10 let a z toho jsem 7 neřídila, teď už auto máme a bylo by to potřeba, ale mám fakt strach :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4625
7.9.20 22:44