Jaké máte koníčky?

• Fotoalbum (4)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
1030
10.3.10 19:32

Sandrik-jsi prostě taky šikulka :palec:
ale já na to nemám trpělivost,ale ty výrobky jsou krááásnééé-opravdu :potlesk:
a ohledně kapely-dobrýý nápad!!!za mlada jsem si brnkala na klavír písně M.Jacksona,metál bych nějak taky zvládla :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15404
16.3.10 18:28
enny3 píše:
rhiannon píše:
Tak já mám jako koníčka koně - zabere to dost času a dost peněz, ale je to prostě nej … :pankac:
Jinak jsem závislá na knihách, ty potřebuju k životu jako vzduch a taky jsem závislá na škole :lol: studuju vysokou a další je v plánu, prostě mě to baví :wink:Na ruční práce jsem bohužel naprosto levá :mrgreen: , stejně tak na malování, keramiku a podobně…
to jsme na tom podobně!A jezíš i když jsi těhotná?Mě to manžel zakázal :-( No a ¨teď jsem se k tomu ještě nedostala :evil: Jalou studuješ VŠ???A chceš ještě další???Ty jo mě asi bude stačit jedna :oops:

teďka už nejezdím :wink: jezdila jsem do 4.měsíce, pak to přítel zatrhnul - ale já bych ani neriskovala.. teď studuju zemědělku, letos končím, a hlásím se na přírodovědu - vysněný obor :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
irinek
16.3.10 19:56

Zkusím se též pochlubit co baví mě. Takže děti, z ručních prací mám šití, doma máme dva psi- z toho jedním jezdíme na výstavy, dál jezdíme s manželem na motorce a hlavně bydlení- neustále vylepšovat. Ještě bych zapoměla na turistiku takže asi tak. Nestíhám přečíst všechny vaše příspěvky, ale docela mě některé inspirovali k dalším činostem. :-)

• Citovat
  • Upravit
rozmary
8.3.13 13:57

Hledala jsem inspiraci a koukám že koníčky máme dost podobné, krom kardiochůze miluju turistiku, v létě i v zimě brusle. Ráda pletu, vyšívám a maluju ornamenty na nehty. Poslední dobou hodně plavání.

• Citovat
  • Upravit
ohýnek
8.3.13 14:10