Jaké vybrat in-line brusle?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Patie
Ukecaná baba ;) 2465 příspěvků 2 inzeráty 10.01.18 15:22
Jaké vybrat in-line brusle?

Ahoj holky,
na jaře budu mít narozeniny a říkala jsem si, že si pořídím konečně in-line brusle. Jen absolutně nevím, jaké parametry sledovat.
Nejsem úplný začátečník, občas jsme na brusle jeli, ale vždy jsem je měla vypůjčené. Cenově bych do nich chtěla dát max. 2000-2500 Kč. Je to reálné za kvalitní brusle?
Děkuju moc :)

Reakce:

Hedvikaaa
Kecalka 132 příspěvků 10.01.18 15:30

V akci urcite ta cena reálná je :palec:
Ložiska, vetsi kolecka, zadny plastový zmetky :palec:

https://m.alza.cz/…k-watergreen?…

Mam tyto ???????? rekreacne a spokojenost

Patie
Ukecaná baba ;) 2465 příspěvků 2 inzeráty 10.01.18 15:36

@Hedvikaaa No právě, že teď jsem koukala, že mají ve Sportisimu akce, tak bych to nějakých šla. Docela se mi líbily tyto dvoje:

https://www.sportisimo.cz/…om-w/127733/ K2
https://www.sportisimo.cz/…xt-w/162655/?…[]=2342&velikost-obuvi[]=2343&ve­likost-obuvi[]=2344 Rollerblade

Jinak neplánuju jezdit bůhvíjak často, máme malé miminko, takže možná až příští rok třeba trochu intenzivněji :)

Hedvikaaa
Kecalka 132 příspěvků 10.01.18 15:42

Ty Kádvojky :potlesk: ty bych si vzala! Je to výborná znacka brusli :palec:

Hedvikaaa
Kecalka 132 příspěvků 10.01.18 15:46

A ta cena je teda parádní :palec: uz se na brusle tesim, ale mam taky mimco. Takze ja ted hledám ideální sporťák na brusle a na běh 8o

Patie
Ukecaná baba ;) 2465 příspěvků 2 inzeráty 10.01.18 15:55

@Hedvikaaa Jo? No tak já půjdu po nich, jen mě štve, že nejdou zarezervovat na prodejně, tak snad na mě něco zbyde v pátek :) Právě minulý a předminulý rok jsem jezdila na jaře a v létě docela často a už mi to chybí :)

Akinom
Závislačka 4609 příspěvků 10.01.18 15:56