Je tento chov vhodný? - akvaristika

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
18.9.21 22:32

Je tento chov vhodný- akvaristika

Ahoj, zvažuji koupi jednoho samce bojovnice pestré a k němu 10 razborek a 10 teter, myslíte si, že je to vhodné v akvárku, které má 38l? Díky

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
474
18.9.21 22:34

Složení ryb neporadím, nejsem žádný odborník, ale teda ta velikost akvária je žalostně malá na tolik ryb.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
37061
18.9.21 22:37

Beta se nesnese moc s ostatními rybami.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1222
18.9.21 23:20

Neni, mas male akvarium.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10293
19.9.21 00:28

Ne, to určitě ne. 38l stačí pro jednoho samce bety (musí být sám, ne se samicemi), na ostatní je to malé. Každopádně je to i lepší, protože beta o samotě lépe vynikne, navíc je častokrát k ostatním rybám nesnášenlivá.

Kdyžtak tady je dobrý atlas (ohledně nároků ryb) a případně i fórum - rybicky.net

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.9.21 12:28

Děkuji za odpovědi. A mužů dát do 60l akvárka jednoho samce a tři samice Betty? 🐠

• Citovat
  • Nahlásit
42
19.9.21 15:15

Najdi si na fb skupinky Betta bojovnice a další.. Poradí ti jak založit vhodné akvárium, možnosti rybiček a jaké jsou vhodné k beťákovi.. Samozřejmě je to hodně i o povaze Betty, některé nenesou ani krevety a některým je to putna. Mám doma beťáka kterému zatím nikdo nevadí..

Každopádně jak píši ostatní velikost akvarka na tolik ryb je nesmysl.. Ve 30l mám 1Bettu xkrevet a šneka. :?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
19.9.21 15:16
@Anonymní píše:
Děkuji za odpovědi. A mužů dát do 60l akvárka jednoho samce a tři samice Betty? 🐠

Je dost možné že ty 3 samice by ho umordovali… Vůbec to není tak že na jednoho samce 2-3 samice jsou ideál.. Naopak, do 60l dej samečka, samičku jen jednu a třeba krevetky..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit