Reklama

Kolik peněz by mi měl otec dávat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anetaa120
Povídálka 21 příspěvků 10.07.18 17:31
Kolik peněz by mi měl otec dávat?

Dobrý den, je mi 19 let a asi před půl rokem se rodiče rozvedli. Mamka si vzala do péče mou 12ti letou sestru a já zůstala s tátou, protože byt, do kterého se stěhovala máma s přítelem a s jeho dítětem byl moc malý. Rodiče se dohodli, že táta bude živit mě a máma sestru. Jsem student a od konce září nastupu na VŠ. S otcem jsme se domluvili, že on mi bude měsíčně dávat jistý obnos peněz na měsíc a já s ním budu hospodařit, jelikož je otec často v práci. Fungovalo to tak, že mi měsíčně dával 3000. Kupovala jsem si za to jídlo, občas někam vyrazila.. Když si chci koupit něco na sebe nebo mi peníze nevyjdou, beru peníze z brigády. Byla jsem spokojená, myslím že 3000 na jídlo a něco navíc jsou optimální. Jinak, na dopravu do školy mi otec dával peníze zvlášť. Jenže žijeme v domě a otec musí mamku vyplatit, takže teď bude splácet půjčku. Ale nájem platí asi 3000 a jeho výplata je něco kolem 30 000. Jde o to, že teď přišel s tím, že mi už bude dávat jen 2000. Já osobně si myslím, že je to málo. Je to vlastně nějakých 66 kč na den. I spousta lidí okolo, kterých jsem se ptala na názor říkali, že to ani není životní minimum. Upřímně, nevím. V těchto věcech se moc nevyznám, nevím jak to chodí v jiných rodinách. 3000 mi přišly optimální. Stejně jako mi příjde, že za jejich rozchod pykám nejvíce já, protože je to můj životní komfort, který se snižuje.. Díky za váš názor.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 16 Další »

Reklama

Reakce:

ivunak
Ukecaná baba ;) 1909 příspěvků 10.07.18 17:36