Kombinované studium - jak to zvládáte?

692
18.11.12 12:04

Kombinované studium - jak to zvládáte?

Zdravím, studuju kombinovaně na stavební fakultě. Problém je v tom že opakuju ročník a zdá se mi že to nezvládám. Učím se přitom co 2-3 dny 3 hodky a přijde mi že nic neumím. Mám za semetr 6-7 předmětu a pro mě je toho moc. Chodím i na doučko. Jak je to u vás? Jak vy zvládáte studium? Jak se učíte? pozn.:chodím ještě do práce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16986
18.11.12 12:07

Ahojky, my to zvladame tak vselijak, nejak takto: https://www.emimino.cz/…ucite-90123/

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3234
18.11.12 12:11

Zatím zvládám, jsem ve druháku.
učím se teda denně tak ty 2-3h, hlavně večer, protože přes den mě zaměstnávají děti a domácnost.
za semestr máme 12-14 předmětů + 160h praxe.
naštěstí do práce zatím nechodím, ale v květnu mi končí rodičák, takže budu muset někam jít aspoň na brigádu, úplně bez příjmů zůstat si nemůžeme dovolit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9216
18.11.12 12:34

6-7 předmětů za semestr je paráda

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
692
18.11.12 12:44
@Michaela23 píše:
Zatím zvládám, jsem ve druháku.
učím se teda denně tak ty 2-3h, hlavně večer, protože přes den mě zaměstnávají děti a domácnost.
za semestr máme 12-14 předmětů + 160h praxe.
naštěstí do práce zatím nechodím, ale v květnu mi končí rodičák, takže budu muset někam jít aspoň na brigádu, úplně bez příjmů zůstat si nemůžeme dovolit.

A jak se ucis? jeden den jeden predmet? jednou jsem se divala kolik je za jeden semestr predmetu a to jsem fakt civela, koleem 12 ze?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13837
18.11.12 12:48

První rok v pohodě (při práci), druhý rok s miminem byl horor, přerušila jsem, chybí mi diplomka a s nespící malou bez hlídání to jinak nešlo. To jsem měla ještě praxi a tak kolem 15 předmětů semestr.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4275
18.11.12 12:49