Krupicová kaše od 1.roku?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
6027
7.9.12 11:48

Tak mě zadupejte do země, jak jsem strašná matka, ale…
Mám 4,5 měsíčního chlapečka a z kravského mléka mu dělám kaši na večeři. K tomu kojím. A jí i skleničkové výrobky i domácí produkty. Absolutně bez problémů.

Já osobně jako dítě mateřské mléko či umělé ani neviděla. Vyrostla jsem od narození na směsi dle doporučení porodní báby: čaj, cukr, mléko. Poměr se měnil dle věku. Totéž můj bratr. Též zdravý.

Ptala jsem se lékařky, zda jde otestovat případná nesnášenlivot bílkoviny kravského mléka ještě předtím, než jsem s kaší začala. Bylo mi řečeno, že kdyby tímto malý trpěl (podědil po tatínkovi), tak už to víme, protože já osobně mléko piju minimálně v množství hrnek za den.

Takže můj názor je - dej mu to zkusit a uvidíš, jestli to vůbec bude chtít, případně z toho bude nebo nebude mít potíže.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10351
7.9.12 12:12

@vendulaaa na zadupávače se vykašli. Zajímá mě ale, proč dáváš km, když kojíš, resp. čekala bych to třeba u maminy, co dává UM :think: Odstříkání je zadáčo, ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1816
7.9.12 12:30

Ahoj, mám 14-ti měsíční dceru, ráno má nutrilon, po obědě před spaním kravské plnotučné a večer nutrilon, kaše nedělám ani ty kupovaný, malá je nejí a krupicovou kaši taky nechce, ale dostane občas na svačinu puding bez cukru a ten jí chutná. Pokud není žádnej problém, proč KM nedát :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6027
7.9.12 14:08
@zuzouš píše:
@vendulaaa na zadupávače se vykašli. Zajímá mě ale, proč dáváš km, když kojíš, resp. čekala bych to třeba u maminy, co dává UM :think: Odstříkání je zadáčo, ne?

Než bych toho odstříkala na tu kaši… Asi jsem pohodlná :) A taky pracující, tudíž chci mimčo co nejdřív odbourat od kojení a MM vůbec.
Ano, jsem strašná matka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
zoui08
19.6.13 17:31
@adriannaaa píše: