Kult mládí

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
31594
20.3.13 13:23

Kult mládí

Při sjíždění bulváru jsem už poněkolikáté narazila na článek, kde byla nějaká celebrita, jak se mění s časem a některé formulace mě vysloveně zaráží…

Třeba dneska tady http://www.super.cz/…estarla.html

Rozkliknu článek, studuju fotku a nějak nevidím, kde dost zestárla? Tohle je ženská, která má skoro 50let? No tak v tom případě fakt klobouk dolů, leckterá třicítka by jí mohla podle mě závidět. I ve srovnání s mnohem mladší promofotkou mi přijde, že se skoro nezměnila.

Přemýšlím, jak by proboha teda měla vypadat, aby novináři áchali, že nestárne.
Jak koukáte na kult mládí vy? Jak přijímáte stárnutí, první vrásky, třeba to, že už nevidíte tak skvěle na blízko (toho jsem si poslední dobou všimla já po svých teprve 30.narozeninách).
Jak na vás působí ženy, které se prezentují jako sexy mladice a přitom mají zřejmě už dávno po přechodu? Mě třeba u takových žen přijde poskakování v korzetu a kozačkách po podiu spíš trapné než že by na mě působily sexy :nevim: Třeba Madonna, nějak na ni koukám a musím myslet na to, že už to dávno není plodná ženská (jo, přiznávám se, trochu ujetá myšlenka) a přesto se tak chová, obléká. To samé třeba Vondráčková.

No a pak takové kreatury jako třeba Donatella Versace nebo Cher, to už je prakicky nekoukatelné, v co se ta jejich posedlost plastikami zvrhla, takový šášové k pobavení, ale s krásou to už nemá společného nic.

Teď otázka spíš na ty „starší“ tady, stárnete s grácií? Necháte si třeba mírně prošedivělé vlasy, aniž byste se za ně styděli?
Máte třeba pocit, že kraťounká mini a tričko s odhaleným pupíkem je tak maximálně pro vaši dceru, ale ne pro vás?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35411
20.3.13 13:35