Květen 2010

Napsat příspěvek
Velikost písma:
5601
12.11.09 13:46

Papayo, tak chcanda je doooost dobrá, to jsem ještě neslyšela :lol: :lol: Říct si to určitě necháme, jestli to bude kluk, ať se na něj připravím :oops: :lol: Ale ne, spíš z praktických důvodů, kvůli oblečení a tak.

Pimpi, já myslím, že pokud fakt není stresová práce, tak bych doma nezůstávala (nebo kdyby byly problémy, to je jiné). Ale já jsem učitelka a zůstala jsem až do konce, a to byl konec šk. roku a maturity, takže stres celkem jo, ale mě by to doma fakt nebavilo :oops:

kocu, tak dědeček je taky znalec :lol: :lol: Křivochcalky jsem taky ještě neslyšela, asi se mám co učit :lol: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12332
12.11.09 13:47

ahoj holky, petruš a papayo gratuluji k dobrým výsledkům NT (ale být na petruščině místě, tak mě vezou :roll: )
já hlásím, že taky vše OK, ale prcci byli malí,tak jim neměřili nosní kůstky, tak i přesto doufám, že bude vše OK! :wink: fotečky nemám, nenabízeli, a já ani nechtěla, po tom nekonečném čekání, kdy chudák manžel dorazil pozdě do práce :twisted: (nevím, proč objednávají na určitou hodinu, když nás vzali asi o 80min. později! :roll: :evil: )

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12332
12.11.09 13:48

jo názvy pro holčičky se mi moc líbí, ta asociace s křivochcalkami - to musím říci manželovi, to ho pobaví :mrgreen:
jo a u nás nikdo ze zúčastněných neviděl, co čekáme :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11314
12.11.09 13:48

K těm pohlavním hrbolkům 8-o - tady je to znázorněné:

Rozdíly pohlaví 13.-.14.týden

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20296
12.11.09 13:49

Borisko: to je přesně to co nesnáším..člověk se musí u doktora objednat pomalu měsíc dopředu, pak na určitou hodinu a stejně tam celej den trčí jak trubka :-x

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1317
12.11.09 13:52