LISTOPAD 2.0.0.7

Napsat příspěvek
Velikost písma:
3077
21.5.07 10:17

Tak s těma lahvema, co já si pamatuji, tak jsem měla asi dvě obyčejný. Akorát jsem vždycky udělala do dudlíku třeba větší díru pro sunar nebo pro kaši. Taky asi teď budu koukat po jiných. Od Aventu jsme pak měli až ten hrneček a ten teda byl super.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6475
21.5.07 10:18

Napoly mi to mame asi 80-90 km na Cernak, ale za tu cestu mi to stoji a stejne musim na kontrolu:-) jsem uchyl na Ikeu :oops:

Mino odkaz zadny nemam, ale videla jsem to u kamaradky i v Cl v krame…ma to proste pevny dno, ze to neohnes…netusim co je v tom za desku, ale ani to neni tezky, myslim ze kdyz reknes v krame ze chces prebalovak na postylku tak budou vedet

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3136
21.5.07 10:22

ravena - no já nejsem odborník na dálky, ale asi to máš dál. I když nevím. No já když tam budu chtít jet, tak musím překecat tatina, protože s mým orientačním smyslem bych se objevila taky na tom Čerňáku :oops: :lol: Ale na to mi stejnak řekne, že je ještě dost času… :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3771
21.5.07 10:23

Tak po tom hned půjdu :! A moc děkuji za typ :)

Dneska domu jdu už v jednu,přijede mi sestřička s roční neteří,malá teď dostala k prvním narozeninám nádherný plavky tak ji chceme zkusit trochu potrápit ve vodě :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3136
21.5.07 10:24

tady je pár přebalováků http://www.batolatko.cz/?…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6475
21.5.07 10:27

Napoly ja uz tatinka pripravuju cca 2 mesice ze bude muset semou do Ikei…byl tam semnou 1× a od te doby ma panickou hruzu, ale ted musi, potrebujem to pro miminko :D …Jinak ja tam znam cestu jen MHD, zustavala jsme vzdycky v Praze u kolegine a jezdili jsme se kochat a kupovat kravinky… Tak snad se neztratime :D

jeee ja bych taky sla domu v 1 ja tady budu tvrdnout do pul paty:o(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3771
21.5.07 10:29