Listopad 2012

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1218
14.4.12 21:08

Holky jak byste chtěli rodit? Já rozhodně přirozeně - aspoň jednou v životě, ale pokud tam bude riziko pro mimča, tak půjdu klíďo pod kudlu.. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1218
14.4.12 21:09

@Terrrka - Tery pěkné video. Já jsem ráda, že nejsem ten lékař/ka. Vidět to nemusím, ale ráda to zažiju.. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1218
14.4.12 21:12

Holky mě se líbí hrozně tohle video, jak ty mimča jsou naštvaný.. :mrgreen:
je tam jenom to jak je nesou ze sálu na očištění, zvážení atd..
 http://www.videoworldonline.eu/…s-01mpg.html

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
733
14.4.12 21:36

hledala sem to pro přítele, chce vidět porod zepředu tak ho chci včas odradit…:D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
733
14.4.12 21:37

holky budete si nechavat pichnout epidural? ja teda ne… a to mam i ted docela silny bolesti, ktery sou prý v normě…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1218
15.4.12 08:56

Tery stejně ho k pohledu zepředu nepustěj.. :mrgreen: Bude vedle tebe a držet tě za ruku.. S epidurálem nevím, zkušenost nemám. malého jsem rodila 14hodin bez prášku proti bolesti a tak hrozný to zase nebylo. Ale pokud bych šla přirozeně a ta možnost tu byla, tak proč ne, aspoň si to užiju.. :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5453
15.4.12 10:45
@Terrrka píše:
holky mě přijde, že to břicho je nějak mega…!

Se podívej na moje fotoalbum :-D taky mě docela roste…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2830
15.4.12 12:26

ahojte :mavam: