Kdy přijde menstruace po vysazení antikoncepce?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.09.18 18:42
Mám dotaz o tt a antikoncepcí

Zdravím všechny měla bych na vás dotaz před měsícem sem vysadila antikoncepci a tenhle měsíc sem to měla dostat a pořád nic delala jsem si i tt první my vyšel negativní další vysel pozitivní ale kdys sem se na něj pak podívala tak ta druhá čárka byla pric :think: :think: prsa a břicho mě bolí jako kdy bych to měla dostat nemůže to dělat vysazení antikoncepce nemá s tím někdo skutečnost :nevim: :roll: předem dekuji

Reakce:
MartinaIrena
Extra třída :D 10886 příspěvků 30.09.18 18:59

Tak vysazeni antikoncepce je velka hormonalni zmena, rekla bych, ze je to mozne. Pockala bych tyden a pak udelala test znova.

Tichošlápek
Neúnavná pisatelka 15128 příspěvků 30.09.18 19:00

Ta čárka je tam při načítání témeř vždy. Takže dva negativní testy, měsíc po vysazeni. Chce to ca snez ti naskočí cyklus

MishiQ
Nováček 5 příspěvků 15.10.18 10:00

Já jsem to po vysazení dostala až druhý měsíc a to opravdu jen velmi slabě. A je pravda, že už jsem se pak opravdu těšila až to přijde. Měla jsem všechny příznaky přicházející MS, ale nic se nedělo…

Váš příspěvek
Reklama