Mám jít ještě do práce? 10tt

104
22.7.24 09:28

Mám jít ještě do práce? 10 tt

Zdravím.
Chci se vás zeptat na názor a radu, jelikož jsem sama hodně na vážkách.
Pracuji jako učitelka v MŠ. Nyní máme 5 týdnu prázdniny, kdy jsem první den prázdnin zjistila, že jsem těhotná. Začátkem srpna zase nastupujeme na prázdninovou školku a já přemýšlím, zda mám na ten měsíc nastoupit. Na jednu stranu chci ještě jít, naposledy se vidět s dětmi, oznámit to kolegyním a paní ředitelce, pomoc kolegyni připravit věci na nový rok.
Na druhou stranu se bojím jít mezi “infekční” a věcně unudlené děti, abych od nich nechytla… Bohužel je rodiče dávají do školky nemocné a unudlené, známe to všichni. Ale zase být celý horký srpen (a potažmo dál) na neschopence, to taky úplně nechci, nehledě na to, že bych aspoň měla ještě jednu normální výplatu :D Navíc jsme celý srpen venku na zahradě.
Hned na začátku těhotenství (asi jako první příznak) jsem prodělala anginu a zánět nosohltanu, poté se mi táhla ještě bolest v krku a ucha. Nyní už mi je pár týdnů dobře. V době nástupu do práce bych byla v 10. tt.
Co myslíte? Jak byste mi poradily?
Děkuji!

Anketa

Hlasovalo:

Loreipsum doloret

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1850
22.7.24 09:37

Klidně nastoupit, ale proč jenom na měsíc? Na mateřskou se nastupuje až dýl.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1102
22.7.24 09:39

Sla bych klidne, nevsimla jsem si, ze by ucitelky byly nejak hodne nemocne.. a pracovala bych pri bezproblemovym tehotenstvi az do nastupu na materskou

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53190
22.7.24 09:39

V létě děti fakt usoplené nejsou, rozhodně bych nastoupila a neochuzovala se o peníze, vycházky a příjemné rozloučení s kolektivem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2490
22.7.24 09:40

Já myslela, že na nemocenskou se chodí kvůli nemoci. Těhotenství je nemoc?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
104
22.7.24 09:41