Miminko a vysoká škola

Anonymní
30.1.24 07:53

Miminko a vysoká škola

Dobrý den, čekám miminko a dělám dálkově vysokou školu. Tak jsem se chtěla zeptat jestli s tím někdo nemá nějaké zkušenosti a jestli by mi neporadil někdo co mám dělat jestli dal pokračovat a nebo si to na rok pozastavit?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1243
30.1.24 08:00

Ahoj, já s tím zkušenost přímo nemám, ale taky studuji kombinovaně a ve třídě máme spoustu maminek. Jedna má teď někdy termín, druhá má malé miminko. Některé mají děti už starší. Ale zatím zvládají všechny. Hlavní je mít hlídání.
S jednou spolužačkou, která má miminko, chodí její mamka na přednášky. Teda, mamka vozí kočárek na chodbě a spolužačka je v učebně, občas odbíhá nakojit a přebalit :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
30.1.24 08:00

Pokračovat. Jak se něco přeruší, těžko se vrací zpět do režimu. Nebo minimálně zkusit. Přerušit se dá škola vždy. Měla jsem několik spolužaček, které rodily při dálkovém studiu. Babička někdy nebo manžel dělal doprovod do školy. Dokud se kojilo. Jedna dokonce měla při bakaláři druhé a při magisterském rodila třetí.
Sama jsem dělala školu dálkově po dětech. Jako pracující matka. Už jsem je vozit nemusela. Nechala jsem všechny tři s taťkou doma. Nejmladší měl 3 roky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
30.1.24 08:01
@Anonymní píše:
Dobrý den, čekám miminko a dělám dálkově vysokou školu. Tak jsem se chtěla zeptat jestli s tím někdo nemá nějaké zkušenosti a jestli by mi neporadil někdo co mám dělat jestli dal pokračovat a nebo si to na rok pozastavit?

Záleží hlavně na škole. Já mám momentálně už půlroční mimi, jsem ve druhém ročníku a nechtělo se mi to přerušovat a zvládám to v pohodě. Ale je to jen díky vstřícnosti té školy. Za celý semestr jsem tam musela jen jednou, jinak mám vše online, takže v mém případě by byla škoda to přerušit, ale je dobré si zjistit, jak k tomu škola přistupuje ;)

• Citovat
  • Upravit
9117
30.1.24 08:05