Mohu učit v MŠ když jsem učitel SŠ?

7
26.5.20 17:48

Mohu učit v MŠ když jsem učitel SŠ?

Dobrý den,
dokončuju Mgr. studium učitelství SŠ a chtěla bych se zeptat, zda bych mohla učit i v MŠ?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

745
26.5.20 17:50

Ne.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
534
26.5.20 17:55

Nemůžeš. Teda můžeš, ale musíš si dodělat vzdělání pro mateřinky. Já jsem začala jako nekvalifikovaná učitelka a školu jsem si musela dodělat při práci

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
40328
26.5.20 18:15

@Bertie94 ne, ale stacila by ti maturita z predskolni pedagogiky.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29974
26.5.20 18:56

Ne. Ale můžeš si to dodělat v rámci celoživotního vzdělávání, trvá to tři semestry a nebudou otravovat s jazykem jako na klasické VŠ nebo SŠ. Titul už máš, to neřešís a kvalifikace je stejná.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29974
26.5.20 18:57
@matkabagristy píše:
@Bertie94 ne, ale stacila by ti maturita z predskolni pedagogiky.

To jde samostatně?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
40328
26.5.20 20:38
@Jana206 píše:
To jde samostatně?

jo, statni maturitu uz ma, staci matura z toho, z ceho maturuji na strednim pedaku. Zalezelo by na konkretni skole, jakou formu studia by pozadovala.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
534
26.5.20 20:58
@matkabagristy píše:
jo, statni maturitu uz ma, staci matura z toho, z ceho maturuji na strednim pedaku. Zalezelo by na konkretni skole, jakou formu studia by pozadovala.

To není tak úplně pravda. Takhle by to šlo v případě že má střední školu např. pedagogické lyceum, to stačí jen maturitní zkouška z odborných předmětů. V případě jiné střední školy by se jednalo o zkrácené studium střední pedagogické školy, většinou to bývá na 2 roky, učí se tam jen odborné předměty (žádná čeština, matika, cizí jazyk) a maturita je také jen z těch odborných předmětů (státní část už má)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
40328
26.5.20 21:05
@Jdani píše: