Nechráněný styk a plodné dny

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Martina321
10.5.15 12:52

No 14 dní po začátku menstruace je podle mě ta šance sakra velká, no asi nezbývá než počkat. Nejsem teda odborník ale při pravidelné menstruaci po 28 dnech mám akorát plodné dny.

• Citovat
  • Upravit
14637
10.5.15 12:54
@Anonymní píše:
Dobrý den, je možné otěhotnět 14dni od první dne MS? Mám ji pravidelnou, a 2-3.5.jsem měla nechráněny sex. Četla jsem různé články a někde se píše že nejrizikovejsi je to týden po a týden před cca. Psala jsem na online gynekologii a tam mi napsali že možné to je jen 4% z matematického hlediska jsem z toho hodně ve stresu a často mi bolí hlava a neustále se mi navaluje. Děkuji za radu

Pokud máš klasické 28denní cykly, tak je velmi pravděpodobné, že v tu dobu ovuluješ. Týden po a týden před menstruací je naopak obecně bezpečno. Ovulace bývá mezi 10. a 16. dnem PŘED následující menstruací, tak si to podle toho můžeš také trochu odhadnout. Každopádně bych doporučila těhotenský test.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.5.15 16:37

@Martina321, chci si koupit citlivější test, da se to po tak krátké době rozpoznat jak na tom opravdu jsem? Ve středu jdu k doktorovi tak nevím jestli by i on ještě po tak krátké době něco viděl, max z krve? Dekuji :,(

• Citovat
  • Upravit
49159
10.5.15 16:43
@Anonymní píše:
Dobrý den, je možné otěhotnět 14dni od první dne MS? Mám ji pravidelnou, a 2-3.5.jsem měla nechráněny sex. Četla jsem různé články a někde se píše že nejrizikovejsi je to týden po a týden před cca. Psala jsem na online gynekologii a tam mi napsali že možné to je jen 4% z matematického hlediska jsem z toho hodně ve stresu a často mi bolí hlava a neustále se mi navaluje. Děkuji za radu

14 po MS je velmi vysoká pravděpodobnost.. je to období kdy bys mohla mít ovulaci

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14637
10.5.15 16:45
@Anonymní píše: