Neomezené vycházky na rizikovém těhotenství?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
13770
18.10.11 16:03

Ahoj holky, tak jsem z toho zmatená. Pracuji jako pečovatelka v DD, a snažíme se o mimi. No a ve smlouvě máme, že jakmile otěhoníme, musíme hned na neschopenku. Takže mě nic jinýho nezbyde :nevim: A lehčí práci mě tam těžko zajistí. No modlím se, abych měla vycházky taky neomezené, ovšem pokud bude těhu probíhat samozřejmě v pořádku…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1297
18.10.11 16:09

Já měla neomezené od začátku, i když jsem byla doma s hematomem a nesměla ani vstát z postele.
Přišlo mi to úžasný, přece jen snad máme nějakej rozum a chcem aby byli mrňousci v pořádku, tak mi stačí říct že prostě musim ležet.
No a aspoň jsem třeba mohla pár dní odpočívat u našich, kde se o mě měl kdo postarat, a nemusela každej svůj krok hlásit.
To prej umí i zakázat, ten pobyt někde jinde?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mag
12870
18.10.11 16:11
panenka87 píše:
Ahoj holky, tak jsem z toho zmatená. Pracuji jako pečovatelka v DD, a snažíme se o mimi. No a ve smlouvě máme, že jakmile otěhoníme, musíme hned na neschopenku. Takže mě nic jinýho nezbyde :nevim: A lehčí práci mě tam těžko zajistí. No modlím se, abych měla vycházky taky neomezené, ovšem pokud bude těhu probíhat samozřejmě v pořádku…

To je opravdu zábavné ustanovení, by mě zajímalo, co se stane, když na neschopenku nepůjdeš. Ve smlouvě nemůže být něco, co nemůžeš ovlivnit, o pracovní neschopnosti rozhoduje dr. ne ty nebo tvůj nadřízený.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13770
18.10.11 16:15
mag píše:
panenka87 píše:
To je opravdu zábavné ustanovení, by mě zajímalo, co se stane, když na neschopenku nepůjdeš. Ve smlouvě nemůže být něco, co nemůžeš ovlivnit, o pracovní neschopnosti rozhoduje dr. ne ty nebo tvůj nadřízený.

No já si to ještě pozjistím jak to pořádně je. Ale je fakt, že když otěhotním, tak opravdu tam dělat nechci, kdybych měla dělat to, co děláme :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13943