Nešťastná z postavy

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.06.19 10:34
Nešťastná z postavy

Jsem 3 roky po císaři. Že začátku mi přišlo, že to docela leze dolů. Váha se vracela, nakonec se ustálila na nějakých 64kg. Což jsem neviděla nijak špatně. Jenže poslední rok jako kdyby se něco obrátilo. Začala jsem kynout. Takže jsem nastolila cvičení. Ale nic se neděje. Břicho mám vypouklý jak v 5 měsíci. Přestala jsem do sebe cpat pečivo a sladký mám hoooodne omezený. Ale pořád nic. Břicho se ani nehlo. Co mi jedna známá posledně řekla, že nevěděla že čekám druhý, tak jsem naštvaná. Omezila jsem co se dalo, pravidelně cvičím. Denně chodím na dlouhý procházky svižnější chůzí, ale na pohled to vypadá jako bych se jen válela. :,( O váhu mi ani tolik nejde. Ale spíš proč se neformuje to břicho. Rok po porodu bylo vše ok a teď tohle. Jsem z toho nešťastná. Trenéra si dovolit nemůžu a ani nemám kam dát dítě. Holky prosím, co vám pomohlo na formu? :( Podotýkám, že rozestup břišních svalů nemám, takže tím to nebude.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
geileenka
Extra třída :D 12452 příspěvků 02.06.19 10:39

Břicho je hlavně o stravě. Cvičením sice vyformuješ svaly, ale pokud jsou ukryté pod vrstvou tuku, tak to moc efekt neudělá. A u nás žen po dětech se bohužel ten tuk ukládá hlavně do spodního břicha a to je taky poslední místo, odkud mizí. Nepíšeš, kolik měříš. Pokud máš nad 175cm, tak je váha celkem v pohodě a chce to jenom doladit to břicho.
Přidej na správném jídle, jez pravidelně, snídej, svač, obědvej a večeř, vynechej přílohy typu knedlík, těstoviny atd., zařaď více zeleniny, ovoce střídmě, žádné průmyslové sladkosti, max. hořkou čokoládu, přidej ke každému jídlu bílkoviny a uvidíš, že výsledky se dostaví.

Lalelale
Závislačka 4948 příspěvků 02.06.19 10:40

Pokud cvičíš a správně jís a přesto tloustnes, někde bude chyba. A to buď v jídelníčku nebo může být zdravotní problém. Můžeš sem hodit svůj typický jídelníček na jeden den s přibližnými časy jídla?

katintheBOx63
Zasloužilá kecalka 575 příspěvků 02.06.19 10:41

Zkus si najít ba fb jednu cvičitelku: Kayla Itsines. Není potřeba si kupovat její aplikaci a program, sdílí pravidelně videa a rady na cvičení i zdarma. Jinak se zaměřuje na takové to domácí cvičení, max 28 minutové sety, takže tohle se dá i doma nebo při dítěti. Teď nedávno rodila, takže v nejbližších týdnech začne určitě sdílet i sety cvičení pro ženy po porodu a dle fotek měla hodně velké bříško takže bude určitě hodně řešit tuto partií. Já dle ní cvičila před těhu a spokojenost. Bohužel jsem nemohla pokračovat v době těhu, ale ona sdílela i sety pro těhotné v podstatě po celou dobu až do cca 38tt. Takže za sebe doporučuji zkusit.

Melodie91
Povídálka 21 příspěvků 1 inzerát 02.06.19 10:47

@katintheBOx63 skvely typ, take se po ni podivam, rodit mam kazdym dnem a tohle zni fakt super. Postavu resim snad odjakziva a pribrala jsem ted v tehu 18kg, i pres zdravou stravu to jde proste nahoru, tak jsem si rikala, jak zacit po porodu cvict a tohle urcite zkusim :)

katintheBOx63
Zasloužilá kecalka 575 příspěvků 02.06.19 10:54

@Melodie91 Já se po porodu taky už teším, když se k tomu budu moci vrátit. Ona dává tipy i na stravovaní a musím říct že mnoho jejich receptů je fakt skvělých a moc jsem si je oblíbila, a vůbec to není taká militantní cvičitelka co by jedla jen vybrané věci. Mně se líbí, že jí normálně i maso a těstoviny a prostě vše dobré, ale s mírou. Takže mi přijde, že se při ní nemusím nutit jíst jen některé věci a vyhýbat se striktně jiným - tohle dle mně není ok a hodně to demotivuje. Ja jsem 32tt a zatím mám nahoře 11 Kg, tak uvidíme s čím budu rodit. Ale doufám, že v té době už bude mít zveřejněné sety na poporodní cviky, tak jakmile se dám dokopy, budu moci začít ;)

Melodie91
Povídálka 21 příspěvků 1 inzerát 02.06.19 11:01

@katintheBOx63 me se cvicilo dobre s Jilien M. ale to po porodu spis neni..nebo az pozdeji, je super, ze by tohle mohlo byt prizpusobene aktualnimu fyzickemu stavu :-) a na to jidlo se take podivam..i kdyz ja asi budu resit hodne, co pri kojeni, je to nase prvni dite, tak budu asi vic hystericka :-D

katintheBOx63
Zasloužilá kecalka 575 příspěvků 02.06.19 11:04

@Melodie91 Ona taky kojí, takže jsem zvědavá s čím přijde. Jako je z austrálie, takže občas se tam objeví niake jejich ovoce/zelenina ale na 95procent se baví o jídlu co lze sehnat normálně i tady. Takže se teším na nové recepty vhodné i pro kojící mamky :dance:

Kfětoslava
Závislačka 2868 příspěvků 02.06.19 11:08

Vypouklé břicho může znamenat i zdravotní problém, takže bych začala doktorem. I to kynutí z ničeho nic je podivné, pokud jsou v pořádku hormony a vše okolo.

Heivka
Závislačka 4105 příspěvků 02.06.19 11:22

Pokud se při stabilním životním stylu začne zvyšovat váha tak je čas na doktora, můj první podezřelý by byla štítná žláza a v patách za tím hormony (já třeba hrozně přibírám když mám zvýšenou hladinu progesteronu takže za 4 měsíce kojení jsem přibrala víc než za celé těhotenství, antikoncepce mi kvůli tomu taky dobře nedělá)

jessikka
Extra třída :D 11125 příspěvků 02.06.19 11:39

Nemáš diastázu? Ten popis dokonale sedí.

Edit: už jsem to dočetla celé :lol:

Lenka_Hal
Echt Kelišová 9476 příspěvků 02.06.19 12:08

Jsi si jista, ze ten rozestup nemas. Vzdy si pribirala na brise nebo to bricho je novinka po porodu? :think:
Pokud mas pocit, ze se vaha nehybe ani pri velke zmene, zasla bych nejdriv za dr, nechat si zkontrolovat krev, zda je vse v poradku. Idealne i s hormony stitne zlazy.

terynka006
Závislačka 3608 příspěvků 02.06.19 12:10

Tak určitě bych zašla k doktorovi a pokud jsi v pořádku tak podstatný není jen co jíš ale hlavně jak velký porce jíš, kdy a kolikrát denně :)

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 34736 příspěvků 02.06.19 16:53

Začala bych tím, že bych zašla ke gynekologovi - vypouklé břicho může značit různé problémy gynekologického původu, hormonální změny, někdy může vyřešit také fyzioterapeut. Co stresy a celkový životní styl? Vyspíš se dostatečně, nejsi zničená ze stíhání dětí/práce/manžel/domácnost? Bereš hormonální antikoncepci? Základem bude najít příčinu, pokud jinak nepřibíráš, jíš přiměřeně a dostatečně se i hýbeš, bude možná důvod rostoucího břicha někde jinde.

DeeDee.518
Kecalka 376 příspěvků 02.06.19 22:45

Hodně lidí si myslí, že jí a cvičí správně. A hodně lidí se plete. Já jsem člověk, který hubne hrozně těžko. Přesto jsem se dostala na 52 kilo. Výšku mám 160 cm a celkově jsem stavbou těla drobná, pokud nemám nadváhu. Klíčem k tomu bylo zařadit komplexní cvičení (celé tělo, ne jenom problematické partie) tak 5 až 6 krát denně. Cvičila jsem doma a to kombinaci kardia a silového tréninku. K hubnutí potřebujete svaly, protože čím více máte svalů, tím rychleji a lépe spalujete tuky. Takže jóga, zumba a takové věci jsou super, ale pokud k tomu nezařadíte i něco silového, moc se z místa nepohnete. Co se týče stravy, jediné co jsem vynechala byly věci vyloženě nezdravé - polotovary, dorty atd. Pečivo jsem jedla (bílé - celozrnné mi nechutná, to do pusy nevezmu), tučný tvaroh jsem jedla, máslo jsem jedla… Cukrů v ovoci jsem se taky nebála. Denně jsem pila kafe se lžičkou cukru. Ono opravdu není nutné se odříznout od všeho na 100 %. Trik s jídlem byl jednoduchý. Vybírala jsem si věci bohaté na bílkoviny (bílé jogurty, zákysy, tvarohy, kuřecí, krůtí, lososa atd.). Svaly po nich rychleji rostou a člověk po nich nemá tendenci jíst nezdravě a nesmyslně velké porce. Kolik kalorií bych měla přijmout, jsem si spočítala, pak jsem se naučila, jak vypadá porce toho a toho jídla, tak aby odpovídala požadovanému příjmu a bylo to. Začala jsem v březnu při nějakých 60 kg a v srpnu už jsem měla krásných 52 :) Ps: hodně taky dělá zadržená voda (každý den kopřivový čaj a je po problému) a za nafouknuté břicho může nerovnováha bakterií ve střevech, některé potraviny, případná lehká nesnášenlivost některých potravin…

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama