Nezvladatelný vztek u 3letého dítěte

Napsat příspěvek
Velikost písma:
11117
25.9.15 08:11

Jsem laik, ale prijde mi zvlastni, ze dite, ktere je mesic klidne a v pohode, pak dostane 3 tak silene zachvaty za den. napada me, jestli to nemuze souviset s nedostatkem nejakeho prvku treba, nebo nejaky jiny vykyv v tele.
kdyby mel syn cholerickou povahu, tak bys ho asi popsala jinak.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.9.15 08:22

@Ali-Ali to mě nenapadlo. Přemýšlela jsem o psychologovi, ale nejdřív začnu s pediatrem. Napadlo mě i, jestli se to nestává, když je nevyspalý, ale to s tím nesouvisí. Syn cholerik rozhodně není, je to spíš pohodář, trošku lenoch, ale i hnidopich. Jsou věci, přes které nejede vlak. Týká se to hlavně oblečení - pokud v něčem přijde třeba do školky, tak v tom chce i odejít (ač odpoledne už to na bundu a čepici není). Manžel byl jako dítě taky takhle „zásadový“ - naštěstí ho to přešlo.

• Citovat
  • Upravit
2271
25.9.15 08:51

Tak u nás pomohly až metody z Nevýchovy. Syn měl po druhých narozeninách také hrozné záchvaty vzteku, bylo to snad 100× denně, vztekal se také hrozně dlouho a nešlo to nijak zastavit. Bylo to kvůli maličkostem, že třeba chtěl pít, nechtěl pít, chtěl jít ven, nechtěl jít ven, atd.. Ale po tom kurzu se to zlepšilo a je jak vyměněný. Podobná je snad i knížka Respektovat a být respektován, třeba by to aspoň trochu pomohlo. Psycholog by také mohl poradit jak na něj, nebo třeba aspoň trochu uklidnit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17221
25.9.15 09:21

Může to být nedostatkem hořčíku v potravě - dávala bych denně kakao nebo banán, případně bych koupila v lékárně hořčík (Magnesii lactici 50 mg tabletky) a nadrtila bych mu občas jednu do jídla. (V období zvýšeného stresu klidně jednu denně.)

A co se týká toho, že štípnutí, studená sprcha, atd. nepomohlo - myslíš, že kdybys byla naštvaná a manžel tě násilím narval pod studenou sprchu nebo ti jinak ubližoval, že by tě to uklidnilo? :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat