Odcizení se od partnera po potratu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.05.18 23:19
Odcizení se od partnera po potratu

Ahoj všichni,
už si nevím rady, jsem na dně. Mám něco přes rok přítele. Bydlíme spolu v Anglii, já zde studuji vysokou školu, on pracuje. Od září mi povídal jak by hrozně chtěl miminko, jak by nás to stmelilo, založili bychom si rodinu a vše by bylo jako v pohádce. Já se zdráhala, protože mi bylo 19, žádné zázemí, peníze na zabezpečení domácnosti, žádný nárok na mateřskou a podobně, ale řekla jsem si, že to zkusíme a osud rozhodne. Po jednom večeru, kdy jsme si záměrně nedávali pozor, jsem zjistila, že jsem opravdu těhotná a v tu chvíli přítel otočil a miminko už nechtěl, že je mladý (23) a ještě si chce užívat a vlastně rodinu nechce. V prosinci, v den svých 20. narozenin jsem podstoupila potrat v 8tt. Nechtěla jsem, ale mladá holka, přítel dítě nechce, prvák na univerzitě, bydlení v zahraničí s několika dalšími lidmi v bytě, bez nároku na jakoukoliv podporu..asi nebyla jiná možnost. Od té doby se pořád více oddalujeme od sebe a odcizujeme. Dřív jsem byla hodně při chuti, sex jsem chtěla takměr pořád a teď sex nenávidím. Podstupuji ho čistě z povinnosti a v rámci udržení nějakého vztahu mezi námi. Když už ho máme, je to nepříjemné, nic si neužívám, prostě si to oddrzim abych už to měla za sebou a za pár dní znovu. Je to skoro pět měsíců a věci jsou čím dál tím horší. S potratem se v hlavě nedokážu pořád smířit a veškerý kontakt s přítelem se mi skoro příčí. Už si nevím rady..má někdo podobné zkušenosti? Co bych měla dělat? Je to nejspíš problém čistě v mojí hlavě, ale k psychologovi jít nechci. Moc děkuji za všechny rady a mějte se krásně. :)

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Russet
Echt Kelišová 9488 příspěvků 01.05.18 23:39
@Anonymní píše:
Ahoj všichni,