Odjel! Údajně do práce!

Napsat příspěvek
Velikost písma:
6822
4.1.18 00:42
@Knihomyš píše:
Nerozjíždí se mu nějaká psychická porucha? :think:
Takovéhle změny chování způsobují prý i mozkové nádory, leč nejsem odborník.
Nějak si nedovedu představit, jaká milenka by šla do něčeho takového :)
U milenky bych chápala vyšší kritičnost, ale popsané mi přijde úplně mimo cokoliv (téměř i mimo pud sebezáchovy, když radí v kuchyni, kde jsou ostré nože, válečky na nudle a tak).

Možné je vše, ale doma třeba je takovej hajzl, aby manželce ruply nervy a udělala třeba ten první krok ona a na milenku je hodný, poslušný a nic mu nevadí

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2098
4.1.18 00:48

Ty jsi moc hodna (bohuzel ja mam taky takovou povahu). On by potreboval poradne raznou zenskou, ktera by mu dala jasne najevo, co uz je opravdu pres caru. Ty jo, to musi byt doma pekne dusno. Chudak ty a vase dite. Kolik mu je?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3379
4.1.18 06:50