Opravdu teď není práce?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
5.3.21 23:51
@Anonymní píše:
Já byla v jedné takové firmě s léčivy kdysi na recepci, ale to bylo v Hostivaři :P byla jsem studentka a potřebovala jsem pár korun na prázdniny..Na některé „persóny“ si pamatuji dodnes :mrgreen:

predpokladam ze to byl Fenix ze? ja delala u konkurence v Malesicich.. ale kazdy to tam bral jako prestupni stanici.. hned pred prvni semnou sem se tam seznamila s holcinou ta sla ven kourit tak jsem sla sni.. a jen slysim od nekoho at uz dostavi amazon tady je to na ho.no apod a byla to zastupce vedouci.. a taky to tam podle toho vypadalo… na dosmrti mam na tuto praci mamatku jizva pres cely ukazovak na levy ruce…

takze ono s praci proste zalezi…

ale chapu jak to myslis ale holt jak tu bylo psano kdo nezazije nepochopi bohuzel…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10651
5.3.21 23:59
@michaela.aleachim píše:
predpokladam ze to byl Fenix ze? ja delala u konkurence v Malesicich.. ale kazdy to tam bral jako prestupni stanici.. hned pred prvni semnou sem se tam seznamila s holcinou ta sla ven kourit tak jsem sla sni.. a jen slysim od nekoho at uz dostavi amazon tady je to na ho.no apod a byla to zastupce vedouci.. a taky to tam podle toho vypadalo… na dosmrti mam na tuto praci mamatku jizva pres cely ukazovak na levy ruce…

takze ono s praci proste zalezi…

ale chapu jak to myslis ale holt jak tu bylo psano kdo nezazije nepochopi bohuzel…

no a co ten zmiňovaný Amazon? Tam už nenabírají?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.3.21 13:12
@michaela.aleachim píše:
boha jeho cetla jsi co jsem tu psala? to co tu pises jsou spise brigady.. treba do callcentra me nevezmou, protoze mam spatnou vyslovnost.. behem 4 mesicu jsem byla na nekolika pohovorech do callcentra…

nemam ridicak tezko pujdu delat rozvoz jidla…