Plánovaný/řízený pohlavní styk

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.10.18 09:24
plánovaný/řízený pohlavní styk

Dobrý den,
podobných témat už tu bylo, ale teď se to týká už řešení s institucí asistované reprodukce.
Je mi 26 let, snažíme se s manželem skoro už 2 roky a měla jsem problém zjistit ovulaci s tím, že i nějaký měsíc třeba neproběhla. Jsem hodně aktivní co se týče sportu (spinning, běh, jumping, kruhový trénink, fitko, brusle,..) Řešíme to s manželem už s centrem asist. reprod. a jsem v pořádku, zatím na nic vážného nepřišli a byla jsem v pondělí na ultrazvuku 12. DC a dali mi injekci (těhotenský hormon) s tím že v po a út (den ovulace) se máme snažit. s tím že pokud to nevyjde tak buď zkusit znovu nebo rovnou na umělé oplodnění.
Důvod proč tu píšu je, že bych ráda se dozvěděla vaše vlastní zkušenosti s tím co se týče sportu.
Každý doktor mi zatím řekl, že pokud jsem zvyklá cvičit, ať cvičím dál dokud nezjistím, že jsem těhotná, ale když už to trvá takhle dlouho, už se nad tím zamýšlím.
Teď jsem minimálně na 2 týdny zrušila jumping (doktor říkal hlavně v den ovulace ať ho vynechám) - což bych i tak nešla!
Dnes je to den po řízené ovulaci. (V pondělí i úterý jsem necvičila samozřejmě, šla jsem na procházku se švagrovou a kočárkem)
Možná se na to moc zaměřuji, já vím, ale přestat se cvíčem - mé tělo bude akorát ve stresu a soustředit se na miminko a zase na druhou stranu mám obavy abych tím něco nezkazila.
Jen si nejsem jistá, zda můžu dále cvičit normálně či běhat do příští MS… Tchýňka by nejradši abych se na to měsíc, dva vykašlala ale není to tak jednoduché…Vím, dítě je přednější to je jasné, ale nevidím důvod s tím úplně přestat, když mi dr. nediagnostikovali zatím žádný vážný problém. :nevim: :zed:

Děkuji za vaše rady, pomoc či zkušenosti. :oops: :kytka:

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
 
Mar__tanka1983
Neúnavná pisatelka 19866 příspěvků 17.10.18 09:29

možná bys mohla vynechat nějaký divoký poskakování. Na druhou stranu, budeš ležet doma na posteli půl roku, pokud se nezadaří?
Podle mě nesmysl, pokud se nepřepínáš, máš dobrou regeneraci a nejsi pako, co pět hodin denně běhá až do vypuštění duše, tak bych pohyb nevyřazovala…Takže možná trochu zklidnit a zmírnit, ale né se na to úplně vykašlat.

 
KlarkaK
Závislačka 3288 příspěvků 2 inzeráty 17.10.18 09:35

nereknu ti zkusenost ale jako fyzioterapeutka si taky nemyslim, ze je nutne sport uplne vynechat…delas toho tedy az moc takze bych taky radila trochu zvolnit a nebo kardio sporty - posilujici a formujici vymenila za uvolnujici (plavani, pilates, joga apod.). Hodne fyzioterapeutu se pak zameruje primo na potize s neplodnosti, kdy problem muze byt v kloubni blokade, panevnim dnu atd…takze by ses mohla poptat i timto smerem a fyzio by ti dal treba cilene cviky na tvoje telom

 
Janli
Kelišová 6017 příspěvků 9 inzerátů 17.10.18 09:35

Všeho s mírou. Jak válení, tak sportu. Ono je někdy tělo tak zatížený sportem, že vyhodnotí thotenství jako nežádoucí. Sportuj maximálně obdem, žádný extrémy, spíš lehkou aktivitu.

 
Zabatko
Závislačka 4270 příspěvků 17.10.18 09:58
@Janli píše:
Všeho s mírou. Jak válení, tak sportu. Ono je někdy tělo tak zatížený sportem, že vyhodnotí thotenství jako nežádoucí. Sportuj maximálně obdem, žádný extrémy, spíš lehkou aktivitu.

Taky to tak vnímám, já lítám akorát kolem dětí a baráku a ve svých skoro 40 letech mám ovulaci pravidelnou každý měsíc. :nevim:

 
Heivka
Závislačka 3200 příspěvků 17.10.18 10:01

Sportu bych se nevzdávala, jen možná o něco snížit četnost. Jinak moje sestřenice, taky sportovkyně, měla problém s početím, po dvou letech se zmínila své fyzioterapeutce a ta jí řekla, že se nemá divit, že má tak málo podkožního tuku, že se diví, že vůbec menstruuje. Tak sestřenka trochu polevila, přibrala 3 kila a nedávno jsme byli slavit první narozeniny její dcerky.

 
Eule
Ukecaná baba ;) 1032 příspěvků 17.10.18 10:02

nejsem až tak aktivní, ale běhám, mám doma malou trampolínu… dle toho, co jsem zjistila, tak běhání je jednoznačně super, i v těhotenství… neměla bys skákat (a to vůbec) a pak cviky na břicho… ale naopak dobré jsou cviky na pánevní dno, hormonální jóga…

 
Russet
Extra třída :D 11658 příspěvků 17.10.18 10:02
@Anonymní píše:
Dobrý den,
podobných témat už tu bylo, ale teď se to týká už řešení s institucí asistované reprodukce.
Je mi 26 let, snažíme se s manželem skoro už 2 roky a měla jsem problém zjistit ovulaci s tím, že i nějaký měsíc třeba neproběhla. Jsem hodně aktivní co se týče sportu (spinning, běh, jumping, kruhový trénink, fitko, brusle,..) Řešíme to s manželem už s centrem asist. reprod. a jsem v pořádku, zatím na nic vážného nepřišli a byla jsem v pondělí na ultrazvuku 12. DC a dali mi injekci (těhotenský hormon) s tím že v po a út (den ovulace) se máme snažit. s tím že pokud to nevyjde tak buď zkusit znovu nebo rovnou na umělé oplodnění.
Důvod proč tu píšu je, že bych ráda se dozvěděla vaše vlastní zkušenosti s tím co se týče sportu.
Každý doktor mi zatím řekl, že pokud jsem zvyklá cvičit, ať cvičím dál dokud nezjistím, že jsem těhotná, ale když už to trvá takhle dlouho, už se nad tím zamýšlím.
Teď jsem minimálně na 2 týdny zrušila jumping (doktor říkal hlavně v den ovulace ať ho vynechám) - což bych i tak nešla!
Dnes je to den po řízené ovulaci. (V pondělí i úterý jsem necvičila samozřejmě, šla jsem na procházku se švagrovou a kočárkem)
Možná se na to moc zaměřuji, já vím, ale přestat se cvíčem - mé tělo bude akorát ve stresu a soustředit se na miminko a zase na druhou stranu mám obavy abych tím něco nezkazila.
Jen si nejsem jistá, zda můžu dále cvičit normálně či běhat do příští MS… Tchýňka by nejradši abych se na to měsíc, dva vykašlala ale není to tak jednoduché…Vím, dítě je přednější to je jasné, ale nevidím důvod s tím úplně přestat, když mi dr. nediagnostikovali zatím žádný vážný problém. :nevim: :zed:Děkuji za vaše rady, pomoc či zkušenosti. :oops: :kytka:

Jestli chceš mimino, tak zvolni. Protože být denně někde na cvičení, jinak bys byla nervózní, je trošku moc. Chodila bych ven, plavala, cvičila pilates upravený pro těhule. Nehopsala bych na trampolíně. Já jsem před těhotenstvím cvičila a jezdila na kole. Pak jsem přestala a byla hodně venku na procházkách.

 
Šarlota4
Echt Kelišová 9869 příspěvků 17.10.18 10:07

Napadlo me jestli mas “dostatek” tuku v tele :think: .

 
flicek18
Kecalka 230 příspěvků 17.10.18 10:14

Určitě bych nesekla se vším, to by bylo pro tělo mnohem horší a větší šok si myslím. Já až takový sportovec nikdy nebyla ale od ledna jsem začala jíst zdravě a zažrala jsem se do TRX ktere me bavilo nehorazne a myslim že to je vcelku narocne cvičení. Teď jsem se dívala a byla jsem i v měsíci kdy jsem otehotnela cca pár dní před ovulací.
Takže si myslím že je dobré to nepřehánět, třeba trochu zvolnit ale nemyslím si že by jsi s tím měla úplně seknout.
Nevím jakou más tchyni ale moje mi teď v těhotenství na vše říká věci typu „za nás todle nebylo "za nás takové potíže ženské neměli“ atd atd, ale už zapomene říct že ona rodila předčasně… myslím si že doktor ví co říká a má zkušenosti, ale hlavně poslouchej svoje tělo, to je nejdůležitější ;)

 
hehehe
Extra třída :D 11552 příspěvků 17.10.18 10:19

Celou dobu si teď cvičila a nešlo to, tak to prostě zkus jinak a zvolni… Uvidíš. Myslím si, že to může souviset, podle mě až moc blázníš.

 
Lenka_Hal
Kelišová 5319 příspěvků 17.10.18 11:05

On ten tuk na tele neni az takovou podminkou, pokud je ho dost v jidle. Proste musi byt alespon nekde :D A sportovani nesmi byt stresorem, pak uz je jedno kolik ho je. Jde tedy o to, nac je clovek zvykly.

 
Heivka
Závislačka 3200 příspěvků 17.10.18 11:16

@Lenka_Hal Ono určité procento podkožního tuku je nezbytné pro správnou hormonální rovnováhu aby v těle ženy všechno fungovalo, myslím že hranice je něco kolem 8%

 
nika-weru
Stálice 68 příspěvků 17.10.18 11:23

cvičím tak 5× týdně, ne každý den:))

 
nika-weru
Stálice 68 příspěvků 17.10.18 11:26
@Mar__tanka1983 píše:
možná bys mohla vynechat nějaký divoký poskakování. Na druhou stranu, budeš ležet doma na posteli půl roku, pokud se nezadaří?
Podle mě nesmysl, pokud se nepřepínáš, máš dobrou regeneraci a nejsi pako, co pět hodin denně běhá až do vypuštění duše, tak bych pohyb nevyřazovala…Takže možná trochu zklidnit a zmírnit, ale né se na to úplně vykašlat.

Jumping teď vynechám určitě do další MS:)) Právě, toť otázka zda zmírnit nebo úplně přestat… ale už vidím jak tchýňka mi do toho bude mluvit, pak i tchán a manžel… vysvětlit jim to se nedá… DĚKUJI

Stránka:  1 2 3 Další »
 Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >

Podzimní čtení: Tyhle knihy vás v klidu nenechají

Podzim je ideální na to uvařit si čaj (nebo nalít dvojku červeného), zavrtat... číst dále >

Články z Expres.cz

Janeček se sápal po Brožové, ta uhýbala, až se se málem zlomila v pase

Patří k nejobávanějším producentům Česka a bývaly časy, kdy mávnutím prstu... číst dále >

Řepka útočí na Erbovou: Plánovala mě zničit, z mojí smrti by měla zvrácenou radost!

Už 20. listopadu vyjde v pořadí čtvrtá kniha bývalého fotbalisty Tomáše... číst dále >

Články z Ona Dnes

Úsporná variace na svatomartinské menu. Hustá polévka i kuře jako husa

Svatý Martin se k nám sice chystá spíš na bílém bicyklu než na koni, ale... číst dále >

RETRO: Jak se cvičilo za socialismu. Televizní hopsání i spartakiády

Sexy vykrojené trikoty, pletené návleky, čelenky a nadšené poskakování... číst dále >