Pokazila jsem dudlíkem techniku kojení?

6
3.2.11 18:17

Pokazila jsem dudlíkem techniku kojení?

Milé maminky, prosím o radu. Mám 7-týdenní dcerku. První měsíc jsme kojily bez problémů, ale před 14 dny u toho začala šíleně mlaskat. Ale fakt extrémně, tj. nasaje-mlaskne-nasaje-mlaskne atd., jakoby po každém nasátí nějak divně pohnula rty. Protože to předtím nedělala, napadlo mě, že to mohl způsobit dudlík, který jí občas dávám, když je nakojená a nemůže usnout. Myslíte, že jde fakt o pokaženou techniku kojení? Dá se to ještě nějak napravit? Mě to trápí hlavně proto, že kvůli mlaskání nasává strašně moc vzduchu a dost ji bolí bříško (dávám na to Sab Simplex a probiot. kapky). Nebo myslíte, že to mám pustit z hlavy? Přibírá pěkně, až moc… :-) Budu vděčná za vaše názory, díky, Petra

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7576
3.2.11 18:29

Stehlíčku, přibírá ti malinká? Ano. :palec: Je spokojená? Ano. :palec: Užívej si krásné kojení, stašně rychle to uteče a pokud máš pocit, že dudlík není to pravé, nedávej ho. Obecně se říká, že dudlík po 6.týdnu věku už je ok, mimi už má naučenou techniku sání.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
cher
3.2.11 18:35
stehlicek píše:
Milé maminky, prosím o radu. Mám 7-týdenní dcerku. První měsíc jsme kojily bez problémů, ale před 14 dny u toho začala šíleně mlaskat. Ale fakt extrémně, tj. nasaje-mlaskne-nasaje-mlaskne atd., jakoby po každém nasátí nějak divně pohnula rty. Protože to předtím nedělala, napadlo mě, že to mohl způsobit dudlík, který jí občas dávám, když je nakojená a nemůže usnout. Myslíte, že jde fakt o pokaženou techniku kojení? Dá se to ještě nějak napravit? Mě to trápí hlavně proto, že kvůli mlaskání nasává strašně moc vzduchu a dost ji bolí bříško (dávám na to Sab Simplex a probiot. kapky). Nebo myslíte, že to mám pustit z hlavy? Přibírá pěkně, až moc… :-) Budu vděčná za vaše názory, díky, Petra