Připojení wifi

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

arada
Extra třída :D 10235 příspěvků 21.03.18 15:37
připojení wifi

Dobrý den, potřebuji poradit, jak se připojit k wifi. Mám nový PC a nejde se mi připojit na mou wifinu.Chce to po mě kód zabespečení. Kde ho najdu?

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

jannina1
Závislačka 3894 příspěvků 21.03.18 15:38
@arada píše:
Dobrý den, potřebuji poradit, jak se připojit k wifi. Mám nový PC a nejde se mi připojit na mou wifinu.Chce to po mě kód zabespečení. Kde ho najdu?

Na modemu je kod :D

Zara.Ray
Zasloužilá kecalka 546 příspěvků 21.03.18 15:49

@arada ano měl by být na modemu vespod napsaný.

arada
Extra třída :D 10235 příspěvků 21.03.18 15:51

Díky, myslela jsem si to.Na telefonu mi připojení šlo a na PC ne.Jsem amatérka, tak nevím. Každopádně to jdu hned vyzkoušet.

arada
Extra třída :D 10235 příspěvků 21.03.18 16:29

Tak nevim, ten kód je MAC a číslo s písmenama? To jsem zadala a stále nic.PC mi tvrdí, že nelze připojit. :pocitac:

Heivka
Závislačka 2861 příspěvků 21.03.18 16:33

Musíte mít heslo k wifi, to vám dá administrátor sítě (ten kdo síť zprovozňoval). Na spodku routeru je leda MAC adresa což je identifikační kód toho routeru. Pokud jste si heslo neuložila jde najít v administrátorském nastavení routeru, ale i to je zabezpečené heslem.

arada
Extra třída :D 10235 příspěvků 21.03.18 16:38
@Heivka píše:
Musíte mít heslo k wifi, to vám dá administrátor sítě (ten kdo síť zprovozňoval). Na spodku routeru je leda MAC adresa což je identifikační kód toho routeru. Pokud jste si heslo neuložila jde najít v administrátorském nastavení routeru, ale i to je zabezpečené heslem.

Chjo, router jsem si koupila sama. Nechápu jak je možné, že na telefonu připojení jde a na PC ne.To si na pc zadám administrátorské nastavení a ono se mi to ukáže?

arada
Extra třída :D 10235 příspěvků 21.03.18 16:46