Dobrý den,
jen takový malý průzkum.
Město cca 25000 obyvatel, práce v administrativě - asistent obch.
kanceláře a hodinová sazba 100Kč/hodinu. Samozřejmě uvádím hrubou
mzdu.
Je to pro Vás adekvátní, brali byste to?
Díky za anonym
Dobrý den,
jen takový malý průzkum.
Město cca 25000 obyvatel, práce v administrativě - asistent obch.
kanceláře a hodinová sazba 100Kč/hodinu. Samozřejmě uvádím hrubou
mzdu.
Je to pro Vás adekvátní, brali byste to?
Díky za anonym
Řekla bych, že pro takové město je to zcela běžná mzda, takže ano. Praha je něco jiného, tam je 100Kč na hodinu už i v McD.
Jako strašně záleží, jaké budeš mít na této pozici kompetence a náplň práce. Pokud by to bylo na pohodu, prima šéf a lidi a jednoduchá administrativa, zakládat dokumenty, uvařit šéfovi kafíčko, skočit na poštu s dopisama, sem tam něco napsat a udělat, tak by se to zkusit dalo, ikdyž ty peníze jsou celkem bída. Ale jestli po tobě budou chtít třeba komunikaci v cizích jazycích, komunikaci se zákazníky, příprava a organizace třeba obch. setkání, + nějakou odbornost, co se budeš muset i učit, tak ani náhodou.
To záleží na vaší kvalifikaci a náplni práce. Pokud jde o běžnou administrativní asistenci, bez obchodní činosti či komunikaci s třetími stranami, tak je to adekvátní plat. Navíc ještě máte pohyblivou složku platu, že.
@Ou tak pohyblivá složka platu v této firmě není - něco jako nějaké odměny neexistuje…
Jinak co vím, jedná se běžnou administrativu, práce je to spíš na pohodu, beze stresu
zakl.
Vzhledem k poctu obyvatel si myslim ze celkem bezna mzda aspon co se bavim s lidma z mesta odkud pochazim 15000 mesicne v hrubym berou lidi co uz nejaky patek delaji nastupni plat byva nizsi takze tady kdyz budu pocitat ze delas 8 h denne 5 dni v tydnu tak na male mesto dobry. Na druhou stranu zalezi co budes delat jak dlouho zda zaplati kazdou hodinu zapocatou atd taky zda je ve meste nabidka ci neni a zda praci chces nebo ne ja osobne pokud bych nemela jine nabidka bych do toho sla odejit muzes vzdy
Tak zalezi co bych musela delat jako napln prace, ale na malem meste, pokud bych nenasla nic lepsiho, bych to klidne delala.
Co Ti na to říct… to musíš vědět hlavně Ty sama. Pokud nemáš jiné nabídky, sama nemáš moc co adekvátně nabídnout (cizí jazyky na určité úrovni, vzdělání, zaměření v oboru apod.), tak bych to brala.
Ono se nedá odpovědět na otázku, zda bychom to brali my, protože každá tu má jinou startovní pozici, jiné podmínky. Já za 130,– na hodinu dělala jako student, jenže se bavíme o Praze a konkrétním oboru s dalšími nároky. Sama píšeš, že by to byla obyčejná administrativa, na pohodu, a s ohledem na velikost města, bych tipla, že je to vcelku normální příjem a šla do toho.
Tak podle mě je to normální mzda za zkrácený úvazek (bohužel), takže myslím, že se určitě někdo najde, pokud ta práce není nějak náročná. Já jsem před pár lety pracovala na DPČ taky v kanceláři a v Praze za 110 na hodinu, a to byla práce celkem odbornější chtěli i znalost cizího jazyka. A bohužel se za těch pár let mzdy nějak zvlášt neposunuly stále nabízejí okolo 100 kč na hodinu za kancelářské práce a to i v Praze. Třeba v supermarketech dávají 109 na hodinu, ale viděla jsem i uklízečky za 120 kč, takže se možná vyplatí jít raději uklízet.
Provozovatelem tohoto serveru je MAFRA, a.s., se sídlem Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČO: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Společnost MAFRA, a.s., je členem koncernu AGROFERT.