Prvosnažilky Pardubice

Napsat příspěvek
Velikost písma:
9533
23.3.11 21:15
verkaad píše:
Jinak se musím přiznat, že vám zahýbám na stránkách pro zahrádkáře :oops: :oops: :oops: Holka z města si koupila chalupu!!! :mrgreen: :wink: Tak studuju o sto šest, abych těm stromečkům a rostlinkám co nejmíň ublížila. Téma týdne je řez ovocných stromků… Naštěstí jsem si včas přečetla, že švestky zatím ne. Mám totiž krásnou švestičku a je to moje nej ovoce ještě s meruňkama. A soused říkal, že tahle plodí jako divá!!! :dance: Soused je sympaťák! Říká mi mladá paní a je hrozně ochotnej :mrgreen:

No teda Veru takhle nám zahýbáš jo :-) :mrgreen:, chápu, že si chceš zahrádku a stromečky udělat podle představ, tak se musíš někde poradit :-)
Tak to je fajn, že máte dobrého souseda, ochotného :-)
Kotel jistě taky brzo vyberete, jestli mohu doporucit tak si priplatne za kondenzovan yjako my … penize se vam casem vrátí :palec: my už jsme to letos v zime poznali :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9533
23.3.11 21:20

Veru já jdu už spinkat, ráno jedu busem tak musím vstávat dřív, miláček potřebuje autíčko…tak se tu uvidíme zítra večer po tvé práci nebo v pátek až budeš mít čas … měj se krásně, dobrou noc :mavam: :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4157
23.3.11 23:12

Ahoj holky, já jsem taky celé dny na zahrádce, když je tak hezky.Dnes jsem byla na posledním UTZ před odsátím, mám tam 10 foliků a v devět večer jsem si nechala píchnout Pregnyl na vyvolání ovulace. V pátek ráno v sedm nastupuji do CARu tak na mě myslete.