Snažilky srpen/září

Napsat příspěvek
Velikost písma:
592
19.8.10 18:28
Kacka369 píše:
Budeme se snažit až od září..Já bych teda chtěla už tak rok..ale ukecala jsem to nakonec až teď :lol:
A co vy? Už se snažíte?

No my už se snžili od listopadu 2009, ale nějak to nešlo měla jsem nepravidelnou MS, a pak 2 měsíce jsem ji neměla vůbec, tak mi dr nasadil HA, teď jsem dobrala plato a čekám až mi skončí MS a opět začnem. Můžu se zeptat jak máš satrého přítele ,jestli nechceš odpovídat nemusíš

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13
19.8.10 19:02

Je mu taky 20 :-)
A tvému?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
592
19.8.10 19:16
Kacka369 píše:
Je mu taky 20 :-)
A tvému?

mému je 26, ty jo, tak to se klanim,takových mladých kluků je málo, co by chtělo ve 20 mimčo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13
19.8.10 19:23

Fakt? No mi to tak už ani nepřijde..tak u nás to prostě tak nějak vyplynulo…připadali jsme si sami
A ty už máš po škole? Já totiž ještě studuju…ale VŠ a docela lehkou takže vpohodě..

Příspěvek upraven 10.10.10 v 09:10

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
592
19.8.10 19:47
Kacka369 píše:
Fakt? No mi to tak už ani nepřijde..tak u nás to prostě tak nějak vyplynulo…připadali jsme si sami tak jsme si koupili králíka..nepomohlo..pak štěně..to stačilo tak 3 měsíce :lol: Takže když už to tak cítíme oba tak je asi jedno kolik nám je..a jsem ráda že to tak je..
A ty už máš po škole? Já totiž ještě studuju…ale VŠ a docela lehkou takže vpohodě..

no my si nejdřív pořídili psa,ale malýho, pak rybičky a morče,ale přítel pak přišel s nápadem, že by už chtěl vozit kočárek. Tak jsme začli. Já už mám po střední teď pracuju. tak v případě,že by se vám to povedlo,tak by to šlo dostudovat i nějak dálkově ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13
19.8.10 19:58

Jj..přešla bych na dálkové..na denní bych si netroufla..i když lidí na hlídaní by bylo spoustu, ale to zase nechci.. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
592
19.8.10 20:15
Kacka369 píše: